Gå til innhold

Kjøpt min første leilighet (mann snart 30) og trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen!

Kjøpte min første leilighet (studio, lite soverom) for en liten tid tilbake, og flytter inn i løpet av neste uke. Jeg tar nesten ikke med meg noe som helst fra der jeg bor nå. Jeg har kjøpt alle de store tingene (seng, sofa, tv (benk), bord, skrivebord osv.) så det har jeg kontroll på.

Jeg er som de fleste mannfolk lite materalistisk av meg, men har mine preferanser i underbevisstheten... Det er to år siden jeg hadde samboer, men hun var veldig lite materalistisk selv. Det jeg har gønnet på med nå er en retro stil på stuemøblene i hovedsaklig hvit, men også noe svar. Jeg lurer egentlig på hva som er vanlig å kjøpe av ting og dilldall, spesielt til kjøkken og bad når man får sitt eget, dette bør vel kanskje stå i stil til stuen siden leiligheten er bare 35(?). Jeg har funnet ut at jeg vil ha dette hvertfall;

- Moccamaster, kaffekverner, toastjern...

Jeg har et par OBH produkter som jeg liker godt. Har rundt 15k å bruke. 

Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet

Hvilken farge er det på kjøkkenet, altså benkeplate og skapsdører? Jeg tror jeg ville gått for stål, men har hovedsaklig sort selv. Er egentlig ikke så viktig at det matcher, om det ikke står fremme som dekor utenom bruk. 

Skrevet

Jeg ville selv unngått mye fargekræsj og gått for noen få, funksjonelle ting som står i stil til hverandre og unngått mye hvit plastikk osv. Like håndklær/kluter i samme farge, ikke overfylle leiligheten med nips og dilldall. Kjøp bare det du trenger og kommer til å bruke.

Skrevet

Alt dette finner du ut av når du har flyttet inn og opplever hva du savner og hva du trenger. 

Anonymkode: ca798...d63

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...