Gå til innhold

Du som har endometriose blør mere av å bli satt på cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa gynekologen til meg i går. Blødde konstant i 4 mnd.  Måtte slutte med cerazette. De med endometriose blør mere en andre når de bruker cerazette. Dette skulle jeg ønske jeg visste da legen min satte meg på cerazette. Så da vet du det!!

Anonymkode: 43fac...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er helt individuelt, jeg har blødd tre dager på to år med cerazette og endometriose. At det gjelder for deg betyr ikke at det gjelder for alle, så da vet du det!

Anonymkode: 0a31c...097

Skrevet

Jeg mistet all blødning på Cerazette. Brukte de i 3 år på rad uten mensen. Tror det er ganske individuelt. :) 

Anonymkode: 796e0...9a3

Skrevet

Jeg blødde masse av cerazette. Etter å ha prøvd nesten alt som er av p-piller uten god effekt, prøvde jeg til slutt merket zoely. Nå har jeg veldig lite problem. Dyre p-piller, men vel verdt det. Trenger ikke være sykmeldt lenger under menstruasjon og bruker "bare" cataflam + paracet som smertelindring nå.

Anonymkode: eefe0...ed2

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sa gynekologen til meg i går. Blødde konstant i 4 mnd.  Måtte slutte med cerazette. De med endometriose blør mere en andre når de bruker cerazette. Dette skulle jeg ønske jeg visste da legen min satte meg på cerazette. Så da vet du det!!

Anonymkode: 43fac...24e

Kvinner med utbredt endometriose skal ha en spesiell type p piller, husker ikke i farten navnet. 

Anonymkode: 79031...fb9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med utbredt endometriose skal ha en spesiell type p piller, husker ikke i farten navnet. 

Anonymkode: 79031...fb9

Visanne, men vi "skal" ikke ha den, det er helt individuelt hvordan forskjellige typer virker, selv på samme person på forskjellige tidspunkter i livet. Sist jeg sjekket var Visanne også veldig dyrt og tror ikke det var refusjon på den, men da var den enda ny.

Anonymkode: 76728...d17

Skrevet

Første gang jeg brukte cerazette blødde jeg konstant, andre gangen ingenting. Forskjellen var at andre gang var etter kunstig overgangsalder på procren sprøyter. Så utgangspunktet var ulikt..

Anonymkode: 76728...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...