Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/10/26/195252138/forskere-signaler-fra-romvesener-kan-vaere-funnet

Canadiske forskere har fanget opp mystiske signaler fra et antall stjerner. Deres teori er at intelligent liv kan stå bak.

:sjokkbla:

Anonymkode: 73377...b98

Om en levende celle kan oppstå tilfeldig, vil vel signaler like komplekse som dem også oppstå tilfeldig?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/10/26/195252138/forskere-signaler-fra-romvesener-kan-vaere-funnet

Canadiske forskere har fanget opp mystiske signaler fra et antall stjerner. Deres teori er at intelligent liv kan stå bak.

:sjokkbla:

Anonymkode: 73377...b98

Sikkert de samme forskere som mener at jorden er falt og at den er 6000 år gammel.

Anonymkode: 72cbc...0bf

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert de samme forskere som mener at jorden er falt og at den er 6000 år gammel.

Har forskere funnet at jorden falt? :klo:

Anonymkode: a9f88...92e

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har forskere funnet at jorden falt? :klo:

Anonymkode: a9f88...92e

Skal vel være "flat" 😂

Anonymkode: ca5c7...2fe

Skrevet

Anonymkode: 6867e...874

Skrevet

Det er igrunn gammelt nytt, veldig gammelt nytt, her er noen hieroglyfer fra Egypt: abydosglyphs.jpg

Anonymkode: 1b12f...a50

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken forsker mener jorda er flat, samtidig som å tro at jorda er 6000 år gammel?

Endret av debatant
Skrevet

Disse vil jo mest sannsynlig være borte for lengst med tanke på tiden det har tatt for disse signalene å nå oss.

Anonymkode: 998ca...f57

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel nettopp ikke disse! 

Innlegget er vel en spøk, men det er ingen vitenskapelige forskere blant de som mener jorden er flat. 

Dessuten er det jo bare å se på månen, så skjønner man at jorden ikke er flat. 

• Liker 1
Gjest Black Amethyst
Skrevet (endret)

Dette er ikke noe nytt, men det har vært mye snakk om dette den siste tiden. For ikke så lenge siden var det visst mye rare "overnaturlig" lignende lyder av trompeter eller annet sterkt lyd som flere ikke kunne forklare hva det var. Dette var nok ment til å høres overalt i verden mens jeg hørte aldri noe som dette hvor vi bor, så da skjedde dette kun på noen få plasser rundt omkring og ikke overalt. 

Folk var åpne for dette i flere år tidligere, så ble det ikke så mye fokus rettet på dette på en lang tidsperiode, og nå har det fått igjen mer fokus. 

Endret av Black Amethyst
Skrevet

Tipper Hollywood er glade for alle som tror på romvesner...

Gjest Baremenneske
Skrevet

Hvorfor ikke... Universet er uendelig....-så at vi kun er livet i hele universet blir litt for dumt? !  Skal jeg derimot tenke for mye på det, så blir jeg nok enda mer "koko" enn jeg er fra før!🙄😅

Skrevet
På 28.10.2016 den 16.37, Baremenneske skrev:

Hvorfor ikke... Universet er uendelig....-så at vi kun er livet i hele universet blir litt for dumt? !  Skal jeg derimot tenke for mye på det, så blir jeg nok enda mer "koko" enn jeg er fra før!🙄😅

Universet er ikke uendelig.

Anonymkode: 5b5c5...87f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likevel enormt, og et menneske blir allfall ganske så lite i forhold !:)

Anonymkode: eea8b...751

Skrevet

neida bare tull det her går ikke ann og reise lengre enn månen vettu

Anonymkode: ba7df...b5b

Gjest Black Amethyst
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet vi at det ikke er uendelig? Har det blitt funnet ut hvor universet stopper opp eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...