AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Hei. Jeg vet at det skal være en stor tråd om neseplastikk, men jeg finner den ikke.. Noen som kan gi meg link? Hvertfall! Jeg har tenkt til å operere nesen pga den er lang og tynn. Vet dere om noen veldig gode kirurger jeg bør snakke med og hvilke klinikker jeg bør holde meg unna? Noen her som har operert nesen og kan gi meg før/etterbilder? Hadde vært flott Anonymkode: 31735...5c2 1
GlitterGlitter Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har ikke operert nesen, men jeg vet at Bjørn Tvedt på Akademiklinikken skal være veldig god! Han er spesialist på på det området. Skal ta restylane i nesen hos han snart, for å gjøre nesen rettere.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Skrevet 30. oktober 2016 På 28. oktober 2016 den 17.37, GlitterGlitter skrev: Jeg har ikke operert nesen, men jeg vet at Bjørn Tvedt på Akademiklinikken skal være veldig god! Han er spesialist på på det området. Skal ta restylane i nesen hos han snart, for å gjøre nesen rettere. Jeg opererte nesen hos Tvedt, han er veldig dyktig. Anonymkode: 5902a...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå