Gå til innhold

Ja eller nei til dobbeltdyne?  

88 stemmer

1. 1. Har dere dobbeltdyne?

• JA
      41
    • NEI
      47

Fremhevede innlegg

Gjest Baremenneske
Skrevet

Vi kunne aldri ha hatt det...Grunnen er at jeg elsker tulle dyna godt rundt meg...-og da innebærer nok det også at jeg napper dyna vekk fra samboer og lar han være uten dyne mens jeg sover videre med absolutt hele dyna alene!🙄😆

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er smak og behag, som alt mulig annet. 

Her likes de doble best, og det finnes ikke annet i hverken til eget eller gjesters soverom i dette hus. Men ingen mister søvnen om det oppstår situasjoner hvor enkeltdyner er eneste valg. 

Anonymkode: 60c75...e05

Skrevet

Jeg elsker dobbeldyne, og kommer ikke til å gå tilbake til enkeltdyne frivillig! Eneste minuset jeg klarer å se er at det er vanskelig å finne fint sengetøy til dobbeldynen. 

Jeg liker at det er god plass under dynen, at det er lett å krype bort for en kos hos mannen og at man ikke får sånne glipper mellom dynene. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dobbeldyne er heldigvis helt uaktuelt for oss begge. Jeg er en frysepinne og liker å ha dynen pakket godt i rundt meg.

Anonymkode: 46319...3b1

Da burde du jo nettopp ha dobbeldyne! For deg selv :) 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

NEI! Hater virkelig dobbeltdyne. Selv når jeg sover alene synes jeg det blir for mye dyne. Jeg er nesten litt imponert over dere som klarer å dele. Altså, ligger dere helt stille og stiv som en pinne hele natta? Jeg ligger på siden og er avhengig av å kunne legge det ene benet over dyna. Med dobbeltdyne funker jo det kun fra den ene siden, og det føles som en tvangstrøye. Vi bor i utlandet, i dobbeltdyneland. Siden singeldyner kun finnes i barnestørrelse passer vi på å kjøpe dyner og trekk når vi er i Norge.   

Anonymkode: e074e...7c1

Det funker fra begge sider, også når man deler med en annen :) Er helt avhengig av å ha dyna mellom bena, og det er null problem uansett hvilken side jeg ligger på :P 

1 time siden, Baremenneske skrev:

Vi kunne aldri ha hatt det...Grunnen er at jeg elsker tulle dyna godt rundt meg...-og da innebærer nok det også at jeg napper dyna vekk fra samboer og lar han være uten dyne mens jeg sover videre med absolutt hele dyna alene!🙄😆

Du burde også ha dobbeldyne, alene! Prøv, du går aldri tilbake igjen ;) En stor dobbeltdyne alene er jo bare nyyyydelig!

Anonymkode: e5f12...e93

Skrevet

Ja,vi har hver vår dobbeltdyne. Min er 240x220. :ph34r:

Anonymkode: 98839...1a2

Skrevet (endret)

Har et litt "eh"-forhold til dobbeltdyne. Kjempekoselig helt til en skal sove. Jeg sover gjerne tett med den andre personen, men jeg er avhengig av å kunne ha masse dyne mellom beina, på siden og under meg, osv osv. Jeg sover nå med 2 ekstra store enkeltdyner, så skal en andre person fast inn tror jeg at jeg trenger enda en dyne, eller bare ha 1 dobbeltdyne på deling + 1 stor enkeltdyne i tillegg som er min.

Endret av Moonwalker
Skrevet

Nei, kunne jeg ikke tenkt meg. Hater å dele dyne med noen. Samboer er veldig urolig i søvne, så han hadde nok endt med å få mesteparten av dyna. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...