tonelise10 Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Når en er syk og ligger i senga tenker en på så mye. Som bl.a. så har jeg kjøpt denne kjolen og spørsmålet er da hva skal jeg kjøpe som tilbehør? For det blir nok litt for kaldt å bare ha den når en skal ut på byen.
Gjest Tigress Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Eg har ei oppmoding til deg, sidan du ligg i senga likevel: kva har du frå før som du kan bruke til?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg ville brukt en tynn ullstrømpebukse og støvletter Kanskje en kort kåpe til med trenchcoat snitt Anonymkode: eff57...651 1
Gjest Tigress Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Underkjole, svarte eller nesten svarte strømpebukser (denne ser for kort ut til å bruke strømper) og svarte, sølvfarga, raude eller gullfarga pumps. Andre strømpefargar som ville vore kule er grå, mørkeblå, sølv eller gull. Eller noko med mønster i, til dømes slike chevron-striper, hundetannsmønster eller noko kanskje "saum" bak?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Ulltrøye? Anonymkode: 3c3d7...7ce 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Sort strømpebukse, eventuelt en løs svart genser over, om du fryser. Hvilken butikk er den fra? Anonymkode: 2e4ea...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå