Nemesis75 Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Noen som så konebytte i går? Må si tv3 er flinke til å finne kontrastfylte familier. Ble mildt sagt irritert på mannen til hun som gjorde alt :evil: Makan til ubrukelig, lat mannsjåvinist!! Dama gjorde jo absolutt alt, mens han bare tenkte på seg selv. Men..når sant skal sies så har hun jo akseptert det selv…ved å akseptere hans adferd. Får håpe likestillingen inntar dem etter tv-opplevelsen.
*Emma* Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Veldig enig men jeg må si jeg ser på damna i den andre familien med litt samme øyne. Hun var hjemmeværende men likevel gjorde mannen og barna kjempe mye av jobben hjemme.....hva gjorde hun? Syklet, lunsjet og shoppet med vennene sine virket det som...... De finner kontraster ja...nestegang var det vel ei fra Drammen og ei fra Grüneløkka eller noe sånt...
aline Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 synes da virkelig de sa ei fra finnmark og ei fra grünerløkka jeg?? synes disse er litt artige, og ho som gjorde alt, sa ihvertfall selv at det var hun som hadde lagt opp til løpet og at hun sånn sett hadde "skjemt" ham bort!! så ikke legg all skyld på ham, det blir urettferdig. han tok klesvasken med godt humør synes jeg! jeg synes også "husmora" tok jobben i bilverkstedet sprekt!!
Gjest Ethereal Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Det var vel Finnskogen og Grünerløkka, tror jeg? Jeg synes begge damene taklet det sporty, men syntes synd på henne som måtte tilbake til slaveriet. Og i tillegg bemerket mannen hennes at "det første som skal bort når du kommer hjem, er sminken". Ærlig talt.... I tillegg ble jeg overrasket over at det i år 2004 faktisk finnes genuint hjemmeværende kvinner, når barna ikke lenger er helt små.
*Emma* Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Finnskogen var det ja!! Jeg tenkte Åssiden som vel ligger utenfor Drammen (men det hørtes ikke helt riktig ut heller.) Hvor er Finnskogen? Jeg ble også overrasket over mannen med sminke kommentaren. Enig i at hun "jåle dama" tok bilveksted jobben veldig bra! Jeg var faktisk ganske imponert!
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 Jeg så litt sånn ut når han sa den sminke nskulle av når de kom hjem :o
Olse Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Finnskogen er like ved Svenskegrensa sør i Hedmark.
Arkana Skrevet 23. november 2004 #8 Skrevet 23. november 2004 Veldig enig men jeg må si jeg ser på damna i den andre familien med litt samme øyne. Hun var hjemmeværende men likevel gjorde mannen og barna kjempe mye av jobben hjemme.....hva gjorde hun? Syklet, lunsjet og shoppet med vennene sine virket det som...... Ja, jeg var mer sjokkert over henne enn hun som gjorde alt. Hva i all verden gjorde den jålebærta hjemme? Ærlig talt, hadde jeg vært mannen hennes hadde jeg praktisk talt jaget henne ut i jobb. Hjemmeværende for å sykle, sminke og shoppet. Følte ikke akkurat at bidro til fellesskapet på noen som helst måte.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2004 #9 Skrevet 23. november 2004 Jeg synes begge damene taklet det sporty, men syntes synd på henne som måtte tilbake til slaveriet. Og i tillegg bemerket mannen hennes at "det første som skal bort når du kommer hjem, er sminken". Ærlig talt.... Så enig så enig. Det var tydelig at han ikke er noe flink til å komme med komplimenter hvertfall,...Skulle tro han ville bli glad over å ha fått en "babe". Alt i alt synes jeg faktisk den norske versjonen var bedre enn originalen, og jeg tror faktisk at familiene som er med på denne serien har godt av litt forandring. Jeg gleder meg til neste episode allerede,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå