AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 hei alle på kg, skal begynne trene igjen , og har gått fra og vere alt for tynn til og bli 55 kg, er 161 høg. er nå missfornøyd igjen med at jeg føler jeg har litt formye på hofter/lår. Har lyst og bli fitt men ikke for tynn igjen.. noen tips til hvordan trene for og få bort lår og side flesket , og kostholds tips? Er vegetarianer ish men spiser fisk og egg og meieri produkter ,men ingen kjøtt kutta ut alt av kjøtt:P! Tar imot tips!:D hilsen jente 22 Anonymkode: 61803...a2b
paulette Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Variasjon i trening er viktig uansett formål med treningen Hvis man skal ta bort "flesk" er det kondisjonstrening som er den beste treningen. Løping (intervaller, langkjøring, bakker etc), sykling/spinning, Zumba kanskje? For at du ikke skal bli for tynn er det jo selvfølgelig lurt å trene styrketrening samtidig. Gjerne med egenvekt, når man kanskje ikke ønsker å "bygge muskler" Er du medlem av noe treningssenter? Hvor bor du?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 er medlem av fitnessroom , bor i sandvika men når jeg jogger så begynner jeg klø overalt :O skikklig rart!:O varmeutslett/kløe :S Anonymkode: 61803...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå