AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg skal fjerne min p-stav i morgen pga konstante blødninger siden jeg fikk den i juni.. Har noen erfaringer med hvordan det er å fjerne den? Hvor lang tid tar det før blødningene stopper?? Har dere evt noen andre prevansjonsmetoder å anbefale? Anonymkode: 49af3...ad3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Du får lokalbedøvelse, så lager legen et snitt der staven sitter, tar den ut og gir deg et sting hvis det trengs. Avhengig av hvor lenge den har vært i armen kan det hende at den har grodd litt fast, å da må legen lage større snitt og skjære den løs. Dette kjenner du ikke og du blir lappet pent sammen hvor fort blødningene stopper kommer helt an på hvordan kroppen reagerer på å bli kvitt hormonene, men legene liker at du venter minst 2 mnd med å komme tilbake da det kan ta lang tid før hormonene er ute av kroppen. Er det noen prevensjonsmidler du ikke tåler? Hvis ikke er p-piller ganske vanlig, men der kan det også hende at du må prøve flere slag før du finner noen som funker for deg. Hvis du sliter med å huske pillen så kan kanskje spiral være noe? De har en spiral for de som ikke har født enda som skal være mindre å dermed litt bedre å sette inn blandt annet Anonymkode: cbc81...124
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Ser at dette ble skrivd i går å du allerede har fjernet staven så da kan du stryke det øverste 😅 Anonymkode: cbc81...124
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå