Gå til innhold

Samboer sliter med å gi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har vi vært sammen i ca 5 år og vi begge er i slutten av 20-årene, og dette er ikke akkurat noe nytt, men jeg føler ofte at samboer ikke legger inn så mye energi for å gi meg. Vi deler på alt det vanlige i huset men når det kommer til sengen og nytelse så stopper det liksom litt opp. Allerede kort tid etter at vi ble sammen så bestemte jeg meg for å få henne til å komme eller nyte på alle mulige måter, og jeg er fremdeles opptatt av det, uansett. Har ofte kunnet slikke henne i over 10-15 minutter.

Hun ønsker ikke å ha sex andre steder enn sengen, suger, drar. pirrer meg så og si ikke (når hun først gjør det så er det knapt etpar minutter teasing), så ingen morgensug heller, vil heller at jeg slikker eller bruker dildo på henne, både som oppvarming, under og etter.

Sånn bortsett fra det så kan vi det relativt bra, har til og med hardhendt sex (vi begge liker det både hardt og mykt), men sexen er dessverre sjelden og det blir noen ganger enveis. Jeg er nok mer fokusert på å gi kanksje.Vi har snakket om det, å hun sier bare at hun ike så flink til det. Er jeg helt urimelig og burde heller fokusere på noe annnet? Er utrolig glad i henne, men det burde jo ikke være slik?

Anonymkode: f1d59...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke problemet her. Det høres jo ut som dere har det fint. Sex er ikke alt her i verden. Fokuser på det som er bra!

Anonymkode: 67193...b12

• Liker 1
Skrevet

TS, du burde ikke røpet hvilket kjønn du var så fort... 😄 

Jeg synes det er kjipt at hun ikke er lydhør. Du ber ikke om mer enn å bli begjært tilbake. Det er synd ar hun ikke er på giversiden. Du kan jo forsøke å holde tilbake? Ikke slikk henne i 20 minutter (det er ikke SÅ lenge), men la være å gjøre det. La det bli hennes ansvar å bli våt på samme måte som det tydeligvis er ditt å bli hard. Hvis sexlivet viser seg å dø helt ut om du gjennomfører det, var det du alene som holdt liv i det, og da var det vel ikke så mye verdt likevel.

Skrevet

Hva med å komme med noen konkrete ønsker på hva du ønsker hun skal gjøre. 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vi vært sammen i ca 5 år og vi begge er i slutten av 20-årene, og dette er ikke akkurat noe nytt, men jeg føler ofte at samboer ikke legger inn så mye energi for å gi meg. Vi deler på alt det vanlige i huset men når det kommer til sengen og nytelse så stopper det liksom litt opp. Allerede kort tid etter at vi ble sammen så bestemte jeg meg for å få henne til å komme eller nyte på alle mulige måter, og jeg er fremdeles opptatt av det, uansett. Har ofte kunnet slikke henne i over 10-15 minutter.

Hun ønsker ikke å ha sex andre steder enn sengen, suger, drar. pirrer meg så og si ikke (når hun først gjør det så er det knapt etpar minutter teasing), så ingen morgensug heller, vil heller at jeg slikker eller bruker dildo på henne, både som oppvarming, under og etter.

Sånn bortsett fra det så kan vi det relativt bra, har til og med hardhendt sex (vi begge liker det både hardt og mykt), men sexen er dessverre sjelden og det blir noen ganger enveis. Jeg er nok mer fokusert på å gi kanksje.Vi har snakket om det, å hun sier bare at hun ike så flink til det. Er jeg helt urimelig og burde heller fokusere på noe annnet? Er utrolig glad i henne, men det burde jo ikke være slik?

Anonymkode: f1d59...4bf

Hun sier hun ikke er så flink til det. Det betyr at du må lære henne, vise og forklare hva du vil ha. Når hun prøver  å etterkomme dine ønsker må du være tålmodig og vise at du setter pris på det.

Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Hvis det er fordi hun ikke er så flink på det, kan du lære henne opp. Om det derimot kun er fordi hun ikke gidder, får du nesten vurdere om hun er noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...