Gå til innhold

Hva synger du for dyrene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melodi og tekst, takk :)

Anonymkode: 60ca2...927

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Black Amethyst
Skrevet (endret)

Jeg lager mine egne tekst og melodi som jeg synger til hundene våre. Da synger jeg som jeg føler det der og da og ordene blir lagt til som det faller seg naturlig. :) 

Føler meg ofte ekstra kreativ når jeg synger til hundene, de virker akkurat på samme måte som hvordan "muse" blir fremstilt for noen artister. De er en sann inspirasjonskilde for meg. :Hehe: :laugh: 

Endret av Black Amethyst
Gjest StripeyPanda
Skrevet

Jeg løfter katten opp og synger denne :fnise:

Gjest Belle âme
Skrevet

Heimesnekra måter om kor mykje eg elska dei:rodmer:

Dei går sin vei:fnise:

Skrevet (endret)

Katta i huset rocker Nightwish🤘🏽

Endret av Drama.Queen
Skrevet

Jeg bytter ut alle ordene, eller melodien ved instrumentalmusikk, med "mjau" og synger alt fra nasjonalsangen og Beethoven til Nick Cave.

Anonymkode: c615d...d24

Skrevet

Jeg lager min egen tekst til en tilfeldig melodi. Teksten handler alltid om hvor søte, flott og perfekte de er og hvor glad jeg er i de. Teksten varierer hver gang :tongue: Også litt circle of life og spidercat til tider.

Anonymkode: 2fcbe...d87

Skrevet

Ingenting er mer patetisk en folk som behandler dyr som de er barn.  Nei dyr er ikke barn og skal ikke behandles som de.

Anonymkode: 0cf78...a57

• Liker 1
Skrevet

(Jeg skrev litt høyere oppe om å mjaue Beethoven og Nick Cave.) Og så synger jeg en del mer eller mindre improviserte greier til ham, noen ganger over temaer jeg har "jobbet" med før. :P 

F.eks.

He is the cutest one I know

One I know

He is the cutest one, you know

One, you know

And oh oh oh I love him so

Love him so

My sweetest boy

Can't let him go

Etc.

:sjenert:

Skrevet

Haha, seriøst? Jeg trodde dette var en eneste stor tulletråd. Vi har dyr, men det kunne ikke falt meg inn i halvsvime å synge for dem.

Anonymkode: d4538...d83

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting er mer patetisk en folk som behandler dyr som de er barn.  Nei dyr er ikke barn og skal ikke behandles som de.

Anonymkode: 0cf78...a57

Katten er guttebarnet til meg og samboer, og slik er det bare. Han har ikke vondt av det, og vi har ikke vondt av det. Vi elsker ham. :) 

• Liker 4
Skrevet

Brahms voggesang 

Skrevet

Det her blir mer og mer skrudd. Siterer overskriften:

Sitat

Hva synger du for dyrene dine?

Startet av AnonymBruker, 15 timer siden

Man synger da virkelig ikke for et dyr. Et dyr er er dyr å la det få lov til å være et dyr.

Anonymkode: 192fe...342

Skrevet
3 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Elsker denne!   👍  😊

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det her blir mer og mer skrudd. Siterer overskriften:

Man synger da virkelig ikke for et dyr. Et dyr er er dyr å la det få lov til å være et dyr.

Anonymkode: 192fe...342

Altså, kattens integritet blir ikke krenket om jeg synger når jeg er i nærheten av ham. Dyr liker lyd, og som en koselig vane surrer og synger jeg i løpet av dagen når vi er sammen. Det er ikke slik at jeg holder ham i armene mine og bysser ham. Og jeg lider ikke av noen vrangforestillinger om at han er noe annet enn en katt. 

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, seriøst? Jeg trodde dette var en eneste stor tulletråd. Vi har dyr, men det kunne ikke falt meg inn i halvsvime å synge for dem.

Anonymkode: d4538...d83

Det kommer nok an på situasjonen. Synger de ikke i søvn for å si det slik. Når jeg synger for de er det som oftest når jeg kjører bil med de, da de blir beroliget av å høre stemmen min og det er lettere å synge enn å konstant snakke til de :) 

Anonymkode: 2fcbe...d87

Skrevet

Solveig Solveig Solveig Solveig Solveig er så fin idag, fine fine, fine jenta til mammaaa. Nå skal Solveig ut på tur Solveig x 3 

hun blir gal av det :)

Anonymkode: c0921...abf

• Liker 1
Skrevet

Folkeviser, f eks "Gjendines Bådnlåt". Og sanger fra Aristokattene😂 Crazy cat lady, det er meg. Pus elsker det da, så det skader jo ingen! 

Anonymkode: 4cfa5...c58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...