AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Hei! Har brukt samme parfyme siden jeg var 15 (ja huff....) den jeg har brukt har jeg likt veldig godt, gjør det enda... men vil gjerne prøve noe nytt.. men hva bruker dere som er mellom 20 og 30 år? Har ikke lyst å lukte som en fjortiss eller gammel kjerring...😅 den jeg har brukt til nå er Dolce Gabbana light blue. Anonymkode: 37a52...eb4
Gjest O.G. Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Hmm, hva med Geminesse da? Den lukter som salt sjø og solbadet hud. Parfymeklikk er en trygg side å handle fra. Endret 26. oktober 2016 av O.G.
Fru Uperfekt Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har brukt samme parfyme siden jeg var 15 (ja huff....) den jeg har brukt har jeg likt veldig godt, gjør det enda... men vil gjerne prøve noe nytt.. men hva bruker dere som er mellom 20 og 30 år? Har ikke lyst å lukte som en fjortiss eller gammel kjerring...😅 den jeg har brukt til nå er Dolce Gabbana light blue. Anonymkode: 37a52...eb4 Gå på parfymerier og prøv ut litt forskjellig, og husk at det tar en stund før du får den rette lukten på parfymene. Husk at det som lukter godt på en ikke nødvendigvis lukter godt på en annen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå