AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Er en gutt på 23 som har forholdsvis lite seksuell erfaring. Jeg drømmer om å få med en sexpartner (ikke kjæreste for øyeblikket) og gjerne en som er en del eldre enn meg, da jeg tenner veldig på eldre damer. Problemet er at jeg er veldig sjenert og ikke er særlig flink med damer. Foretrekker å møte noen over nett, da det er her jeg er mest komfortabel til å begynne med. Lurte på om noen her har noen råd eller tips om hvordan jeg kan oppfylle denne drømmen? Er ekstremt kåt for tiden og begynner å bli ganske desperat .. Anonymkode: 80e52...2fa
Drama.Queen Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Har ikke råd eller tips. Men her er et bilde å kose seg til mens du venter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Ta deg en tur på byen. Du trenger ikke være flink til å sjekke eller noe sånn. Eldre damer er som regel easy pickings, spesielt dersom de er gifte. Anonymkode: aee5a...5ff
SlemUlv Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Steg 1: IKKE vær desperat. steg 2: Ikke være desperat. Runk før du går online for å finne noen.. aldri tenk med penisen. Om det er nettsider med profiler,sett deg ned å les og forstå profilen til de du kunne tenke deg å skrive til. Skriv ang noe på profilen, og IKKE nevn sex i første meldingen. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Du får gå på utesteder, pøber og lignende hvor det vanker eldre damer. Kanskje det blir Bingo! Hvorfor liker du eldre damer? Du får tidsnok kontakt med dem når du selv blir eldre...da vil du drømme om de unge igjen.. Anonymkode: bddd7...89d 2
Gjest Annetnavn_ Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en gutt på 23 som har forholdsvis lite seksuell erfaring. Jeg drømmer om å få med en sexpartner (ikke kjæreste for øyeblikket) og gjerne en som er en del eldre enn meg, da jeg tenner veldig på eldre damer. Problemet er at jeg er veldig sjenert og ikke er særlig flink med damer. Foretrekker å møte noen over nett, da det er her jeg er mest komfortabel til å begynne med. Lurte på om noen her har noen råd eller tips om hvordan jeg kan oppfylle denne drømmen? Er ekstremt kåt for tiden og begynner å bli ganske desperat .. Anonymkode: 80e52...2fa Hvor gamle er eldre damer da? Høres ut som om du er på jakt etter ei på 60- 70. Du må begynne å kalle dem noe annet om du skal ha sjangs...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 39 minutter siden, Strixa skrev: Hvor gamle er eldre damer da? Høres ut som om du er på jakt etter ei på 60- 70. Du må begynne å kalle dem noe annet om du skal ha sjangs... "Eldre enn ham selv", hvor vanskelig kan det være å skjønne? For en på 23 er damer på 40 "eldre". Jeg synes ikke det er noe negativt i det. Anonymkode: f30cf...3aa
Gjest Annetnavn_ Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Eldre enn ham selv", hvor vanskelig kan det være å skjønne? For en på 23 er damer på 40 "eldre". Jeg synes ikke det er noe negativt i det. Anonymkode: f30cf...3aa "Eldre enn meg selv"er noe helt annet enn "eldre". Jeg skjønner at 40 er gammelt for en 23 åring, men det er likevel dumt å si det om man vil ha napp. Endret 26. oktober 2016 av Annetnavn_
Gjest Jay Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 3 minutter siden, Strixa skrev: "Eldre enn meg selv"er noe helt annet enn "eldre". Jeg skjønner at 40 er gammelt for en 23 åring, men det er likevel dumt å si det om man vil ha napp. Enig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå