Gjest seroxata Skrevet 23. november 2004 #1 Skrevet 23. november 2004 Jeg blir så oppgitt over meg selv nå! Nå begynner jeg å ure på om jeg er ekkel og fæl! Avsluttet for ikke så lenge siden et forhold som hadde vart litt over 1 1/2 år, og i dag gikk det opp for meg at han er ute av livet mitt... Og så tenker jeg- det vi hadde, hvor glad jeg var i han før, hvor utrolig fin denne mannen egentlig var! Alle sa at ingen kunne få en snillere mann enn han her, og jeg var enig med de jeg, men så ble jeg lei.. Alt gikk avsted i samme trulten, og jeg begynte å kjede meg.. Er mange faktorer som spiller inn i hvorfor jeg gjorde dette, blandt annet at han enda bodde hjemme på gutterommet, og jeg hadde svigermor og hele resten av familien oppi meg hele tida, og han bodde langt utenfor sosial omgang og slikt, og i tillegg var han et rotehue uten like, og holdt lite orden rundt seg. Men han var ellers fantastisk! Han gjorde alt for meg, og viste meg tydelig hvor glad han var i meg, og jeg kunne ikke bedt om mer... likevel slår jeg opp, fordi jeg søker ny spenning.. Men! Jeg har alltid vært den som slår opp med typene, slår aldri feil... Og det skjer gjerne ettter ei god stund, jeg begynner å bli trøtt, og vil ut på fart og spenning.. hva feiler det meg?? kan jeg ikke bli voksen og fattet, og ta et forhold seriøst, og bygge på det??? Jeg blir gal av meg selv.. Og jeg er livredd for at eksen min skal dø eller noe nå, for jeg vil ikke miste han, men samtidig vil jeg ikke ha han, og argh!!!! Men det blir vel feil av meg å gå tilbake til han på det grunnlaget? Når jeg ikke tenner på h an seksuelt mener jeg.. jeg ser på han som en veldig god venn, men vil samtidig ikke orke tanken på å se han med ei annen jente, selv om jeg holder på med en ny mann nå! Herregud, jeg kommer aldri til å bli voksen!!!! :cry:
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2004 #2 Skrevet 23. november 2004 Såså bare tenk på alkoholproblemene, hygienen og de kjipe rutinene, så husker du hvorfor det ble slutt.
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #3 Skrevet 23. november 2004 Har det på helt lik måte som deg. Jeg har også en følelse om at han skal dø :o Men det blir feil...for tror verken dun eller jeg har alt som trengs for at forholdet skal fungere. Da hadde vi ikke lurt sånn vil jeg tro. Man må bare være sterk, bite tenna sammen og komme seg igjennom det.
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 23. november 2004 #4 Skrevet 23. november 2004 Det vil jo alltid være noe positivt med de gutta man dumper, ellers hadde man ikke vært sammen med dem i utgangspunktet. Hvis du ikke tenner på han, ser han mer som en venn og vesentlige ting ved han irriterer vettet av deg eller du syns synd på han....så er det jo ikke noe å lure på. Etter 1 1/2 år bør man være sammen av flere grunner enn bare det at han er snill. Man skal ikke være sammen med noen bare for å være høflig tilbake... Prøv å vær litt mer obs på hva DU føler for den neste mannen du vuderer å innlede et forhold til. Tror generelt vi kvinner kan ha en tendens til å bli sjarmert av at en mann gir oss mye oppmerksomhet/forguder oss. Etterhvert i forholdet, når hverdagen setter inn, oppdager vi plutselig at vi ikke elsker fyren likevel. Noen kaller det å være forelsket i forelskelsen, jeg kaller det å ikke være helt ærlig mot seg selv.
Gjest seroxata Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 takk for svar Hmm, dere har rett, jeg tenkte litt etter i dag... snakket også med eksen, men plutselig reiste han seg og gikk.. jeg spurte om han var sinna, og han sa bare "kanskje" og gikk ut døra, og jeg skjønte ikkenoe... Tror det var fordi ei venninne kom inn på puben og snakket med oss, og at han ikke ville ha andre der, men hallo? Og i tillegg, en fyr jeg har kjent et par år, vi havnet jo i senga sammen for noen uker siden, og etter det har han mast på meg om å møtes, dukker opp der jeg er og slikt... og så sender han plutselig mld i går og sier jeg skremmmer han, og at jeg ikke må stalke han, eller få dype følelser for han, fordi han går gjennom en mørk periode nå, og bare tilfredsstiller behovene sine. Jeg ble satt ut, for han hadde gitt tydelige uttrykk for å være i det minste litt interressert, og jeg begynte å falle litt for han og slikt.. og i dag igjen, så sender han meg flere mld om å møtes, og jeg sier at jeg skal hjem, og så løper han opp på puben idet jeg går derfra, bare for å møte meg, si hei, lugge meg i håret og gå igjen! Hva feiler det menn?????
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Jeg blir nok nødt til å kjøpe 1 stk. owen wilson til deg til jul. Tror du de har en på ebay? Men seriøst, ingen av de der er noe særlig smarte i hue, dette vet du. Alkis og tjallis. Finn deg heller noen med litt orden på seg selv og vanene sine! Jakten starter lørdag, Sted: Midnight.
Superlammet Skrevet 24. november 2004 #7 Skrevet 24. november 2004 Jeg blir nok nødt til å kjøpe 1 stk. owen wilson til deg til jul. Tror du de har en på ebay? Men seriøst, ingen av de der er noe særlig smarte i hue, dette vet du. Alkis og tjallis. Finn deg heller noen med litt orden på seg selv og vanene sine! Jakten starter lørdag, Sted: Midnight. *luske seg ned på Midnight på lørdag*
kajira Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Er ikke dere (unnskyld) "bare" rundt 19-20 et sted? I så fall; hva er hastverket med å bli såkalt voksen? Før eller siden treffer du en som er ment for deg, som du ikke går lei av når det blir alvor. Ikke stress med det, det kommer når det kommer. Når du er klar for det. Det har sine fordeler å få "rast fra seg" før man slår seg til ro.
Snuppao Skrevet 27. november 2004 #10 Skrevet 27. november 2004 Såså bare tenk på alkoholproblemene' date=' hygienen og de kjipe rutinene, så husker du hvorfor det ble slutt.[/quote'] Sa hun noe om alkoholproblemer?
Icy Skrevet 28. november 2004 #11 Skrevet 28. november 2004 Dette her kvinner i ett nøtteskall rett og slett :evil: Dere har en snill og grei mann som gjør mye for dere. Så blir dere lei, slår opp og søker spenning. Som mange sier, man kan ikke forvente at ting skal bli servert på sølvfat. Skal man ha mer spenning må DU gjøre noe med det.
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2004 #12 Skrevet 28. november 2004 Ikke her nei, men hun er bestevenninna mi, så jeg vet litt mer enn det hun skriver her på KG, og at exen hennes sitter dag ut og dag inn på et utested midt på lyse dagen og heller nedpå til sene kvelden, det vil jeg kalle et alkoholproblem.
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2004 #13 Skrevet 28. november 2004 Dette her kvinner i ett nøtteskall rett og slett :evil: Dere har en snill og grei mann som gjør mye for dere. Så blir dere lei, slår opp og søker spenning. Som mange sier, man kan ikke forvente at ting skal bli servert på sølvfat. Skal man ha mer spenning må DU gjøre noe med det. Jeg tror ikke du vet hva du snakker om her. Hun har tatt mange prater med han angående ting, han blir sur når hun ber han om å ikke drikke så mye, og avvisende til å prøve nye ting, dette vet jeg da jeg er deres privatetterforsker.
Snuppao Skrevet 28. november 2004 #14 Skrevet 28. november 2004 Ikke her nei, men hun er bestevenninna mi, så jeg vet litt mer enn det hun skriver her på KG, og at exen hennes sitter dag ut og dag inn på et utested midt på lyse dagen og heller nedpå til sene kvelden, det vil jeg kalle et alkoholproblem. Kunne ikke jeg vite vel.
CeeCee Skrevet 29. november 2004 #16 Skrevet 29. november 2004 takk for svar Hmm, dere har rett, jeg tenkte litt etter i dag... snakket også med eksen, men plutselig reiste han seg og gikk.. jeg spurte om han var sinna, og han sa bare "kanskje" og gikk ut døra, og jeg skjønte ikkenoe... Tror det var fordi ei venninne kom inn på puben og snakket med oss, og at han ikke ville ha andre der, men hallo? Og i tillegg, en fyr jeg har kjent et par år, vi havnet jo i senga sammen for noen uker siden, og etter det har han mast på meg om å møtes, dukker opp der jeg er og slikt... og så sender han plutselig mld i går og sier jeg skremmmer han, og at jeg ikke må stalke han, eller få dype følelser for han, fordi han går gjennom en mørk periode nå, og bare tilfredsstiller behovene sine. Jeg ble satt ut, for han hadde gitt tydelige uttrykk for å være i det minste litt interressert, og jeg begynte å falle litt for han og slikt.. og i dag igjen, så sender han meg flere mld om å møtes, og jeg sier at jeg skal hjem, og så løper han opp på puben idet jeg går derfra, bare for å møte meg, si hei, lugge meg i håret og gå igjen! Hva feiler det menn????? Her burde jo varsellampene begynne å lyse litt og alarmen burde gått!!!! Har du lest hva du selv og vennina di skriver: X'en: 1) Alkoholiker 2) Slabbedask 3) Rusmisbruker Denne "nye" vennen din: 1) Han er inne i en "mørk periode" (Manisk depressiv????) 2) Han bare tilfredstiller behovene _sine_ (For en egoist!!!!) 3) Han vil ikke treffe deg 4) Han vil treffe deg allikevel 5) Han springer etter deg for å treffe deg 6) Han river deg i håret!!! (Herregud, hvem gjør sånt?????) 7) Han stikker igjen Ærlig talt.... Er du inne i et mønster der du bare blir tiltrukket av menn med problemer, eller er det miljøet du vanker i?? Nei, bli kvitt tanken på begge to, oppsøk andre miljøer/ typer.... (Beklager hvis jeg er litt hard, men de virker ikke normale....) Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #17 Skrevet 29. november 2004 JEG SA: Vi kan jo alltis finne owen wilson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå