AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg skulle egentlig hatt mensen igår, men ikke sett snurten av den. Jeg har lenge kjent på den berømte tappen, og den er helt lukka. Har itillegg noe som kan ligne eggeløsningsslim. Har hatt eggeløsning denne syklusen, og det VET jeg. Så skjønner ikke bæret av dette. Får negative tester også. Stresser over hodet ikke med å bli gravid, så er ikke stress heller. Noen erfaringer? Orker ikke å svare på negative uhjelpsome kommentarer. Kommenter hva du vil, men er det negativt eller noe så gidder jeg ikke å bry meg en gang. Anonymkode: 791f6...4de 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Aldri opplevd det sånn her før. Har litt menssmerter innimellom også. Her om dagen hadde jeg det gjennom hele natta også. Blir ikke god av dette her 🤔🤔 Anonymkode: 791f6...4de
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Fortsett å teste. Det høres jo ut som gravidsymptomer, det er vel de som produserer HCG sent. Hvis du ikke har hatt eggløsning senere enn du pleier, slik at du har IKM senere enn du beregner? Anonymkode: 01e11...a63
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsett å teste. Det høres jo ut som gravidsymptomer, det er vel de som produserer HCG sent. Hvis du ikke har hatt eggløsning senere enn du pleier, slik at du har IKM senere enn du beregner? Anonymkode: 01e11...a63 Har hatt eggeløsning. Hadde både eggeløsningssmerter+slim, så den kom mår den skulle Har et barn fra før og testa tidlig med han, men det har vel kanskje ikke noe å si for hvor fort HCG produseres nå? Anonymkode: 791f6...4de
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Kjente også på tappen under el, og det var 100% en eggeløsning. Så det er ikke det jeg har nå Anonymkode: 791f6...4de
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 Enten så surrer kroppen din (for sånt skjer i blant) eller så vil du få positiv test senere enn hva som er vanlig. Anonymkode: 6ccdd...e97
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #7 Skrevet 27. oktober 2016 Enda ingen tegn til mensen, myyye utflod (detaljer detaljer) men negativ test. Blir ikke klok Anonymkode: 791f6...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå