Gå til innhold

Underforum du holder deg langt unna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et underforum jeg holder meg laaaangt unna er Barn og Familie. Makan til grinete og sure kjerringer da. Det skal ikke mye til før man blir kalt for dårlig mor. Det har vært noen ganger jeg har villet opprette tråd der, men gidder ikke. Tenker jeg bare kommer til å få kjeft uansett. Jeg oppretta en tråd i fjor, men da fikk jeg bare grinete svar. Hyggelig :dry:

Hvilket underforum holderdu deg unna? 

Anonymkode: d1ac1...8d8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt med graviditet å gjøre

Anonymkode: 45cbe...799

Skrevet

Ingen spesiell grunn bortsett fra at det ikke er interessant for meg

* Dyreforumet

* Sørgeforumet

* Kryssordforumet

... egentlig holder jeg meg som regel unna alle forum unntatt Barn og familie, Vennskap og relasjoner, Samliv, Seksualitet og Singelliv.

Og grunnen er som sagt bare fordi det ikke er interessant for meg. 

Anonymkode: a92bd...f4c

Skrevet

Den med prøvere og graviditet. Det eneste rådet jeg noen gang kan gi der er "ta en test" :P 

Anonymkode: 9cc02...c81

Skrevet

Holder meg langt unna seksualitetsforumet. Det består jo i hovedsak av gutter med dårlig selvtillit som vil ha bekreftet at penisen deres er stor nok. 

Anonymkode: 09f3f...fed

• Liker 6
Skrevet

Seksualitet

Barn og familie

Graviditet/prøvere

Vi som sørger

Anonymkode: 5fe6c...2ce

Skrevet (endret)

Forum som ikke interesserer meg:

Aktuelle saker 

Språk

Religion

Gravidetet og prøvere

Vi som sørger

Spill, data og elektronik.

Endret av Rose11
Gjest Timaras
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et underforum jeg holder meg laaaangt unna er Barn og Familie. Makan til grinete og sure kjerringer da. Det skal ikke mye til før man blir kalt for dårlig mor. Det har vært noen ganger jeg har villet opprette tråd der, men gidder ikke. Tenker jeg bare kommer til å få kjeft uansett. Jeg oppretta en tråd i fjor, men da fikk jeg bare grinete svar. Hyggelig :dry:

Hvilket underforum holderdu deg unna? 

Anonymkode: d1ac1...8d8

Holder meg langt unna barn ,graviditet, fødsel og politikk diskusjoner. Så innom en dag og ble rystet.

Endret av Jaikkesant
Gjest Carina Maria
Skrevet

jeg har lært at jeg skal holde meg unna samfunn og politikk tråder, barn og familie for jeg vil ikke utlevere familien min og barnet mitt i tråder og seksualitet, 

Gjest Timaras
Skrevet
5 timer siden, Hapi skrev:

Seksualitet pga de endeløse penistrådene.

Man trenger ikke klikke seg inn på peniser tråder. 😊 

Skrevet

Seksualitet- Blir helt uvel av å lese om andres seksualitet. Jeg mister nesten troen på mennesket når jeg leser om hva slags lyster og fantasier folk har.

Kjæledyr- Det er jo fullt av hysteriske jenter som menneskeliggjør dyra.

Sosial prat-Fordi det rett og slett ikke interesserer meg

Kontakt med andre brukere- Fordi det er fullstendig uaktuelt for meg.

Øvelsesrommet- Fordi jeg ikke har behov for det.

Anonymkode: fcde3...94d

Skrevet

Jeg går alltid rett inn på nyeste innlegg og har null oversikt over hvilke underforum som egentlig finnes her... :) Men jeg unngår det som følger under her.

Tråder om seksualitet. Jeg liker sex, men jeg vil heller gjøre det enn å lese om hva andre gjør eller drømmer om å gjøre...

Graviditet. Er vel stort sett bare interessant for de som venter barn?

Spill, data, elektronikk. Kjedelig!

Telletråder...

Bildetråder, skravletråder og dagbøker. Har tilfeldigvis ramlet innom noen sånne, men jeg ser at de vel egentlig er for folk som har vært her lenge og kjenner hverandre fra før. Det føles på en måte feil å kommentere i dem selv om det ikke er forbudt.

Prøvere/ufrivillig barnløse, bryllup, vi som sørger, ordleker, alt som dreier seg om mental helse.

Det ser fryktelig mye ut når jeg har samlet det sånn, men det er altså veldig mye igjen som interesserer meg :)

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæledyr- Det er jo fullt av hysteriske jenter som menneskeliggjør dyra.

Anonymkode: fcde3...94d

Enig. Over hysteriske folk som nærmest mener du er en fæl dyreeier som ikke lar dyre ligge i senga og at du slipper pus ut :rolleyes: 

Anonymkode: f5f28...9a5

Skrevet

Bryllup
 Seksualitet
 Graviditet, spedbarn og baby-tiden.
 Prøvere og ufrivillig barnløse.
 Vi som sørger...
 Rampelyset.     

Alle dagbøkene, uansett hva de handler om.
 Bryllup, trening eller whatever. Alt sammen er fullstendig Uinterresant...

Anonymkode: c1495...241

Skrevet (endret)

Seksualitetsforumet. Troen min på kjærligheten er skjør nok om den ikke skal knuses helt der inne.

Endret av Emera
Skrevet
15 timer siden, Emera skrev:

Seksualitetsforumet. Troen min på kjærligheten er skjør nok om den ikke skal knuses helt der inne.

Samme her. Holder meg langt unna det forumet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...