Gå til innhold

Noe for deg?  

1. 1. Noe for deg?

• JA absolutt!
      1
    • Høres fristende ut og har lyst å prøve det...
      5
    • Høres fristende ut men tror ikke jeg tørr
      3
    • Neeeh tror ikke dette er noe for meg...
      0
    • Absolutt ikke !!
      20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lest litt rundtomkring på nettet her og er en ting som forundrer meg.

Mange som tenner på å "bli voldtatt"? Ikke at man blir voldtatt i virkeligheten det er jo forferdelig, men hvis det er avtalt på forhånd at i dag så kan mannen komme overraskende på henne når hun tror hun er aleine... når hun sover.. lager mat.. dusjer eller andre plasser det passer seg å ha sex (kanskje ute hvis hun går på tur? :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte ting er greit å la bli fantasier for min del.

Når man blir voldtatt selv eller kjenner en som har blitt voldtatt forandrer synet seg mye. Ville bare nevne det omså det kanskje ikke er helt tema.

Skrevet

Er faktisk en ganske vanlig fantasi blandt jenter.. Det er nok ikke selve konseptet med å bli voldtatt av en fremmed, men å bli tatt med makt av din kjære som er cluet..om det så ikke er kjæreste, men kanskje en venn e.l... Bare det inntrykket jeg har.. Trygghet og frykt på en gang.

Skrevet

Voldtatt er et veldig sterkt ord, som får de fleste til å steile. På engelsk heter det "playrape". Altså noe som egentlig er avtalt mellom to parter, den ene vet bare ikke når og hvor.

Skrevet

Jeg fantaserer slettes IKKE om dette, tvert imot. Synes det ordet er veldig negativt ladet, og forbinder det med vold, overgrep og angst.

Hvis det handler om noe man skal ville gjøre med partneren sin, så synes jeg du skal endre navnet på avstemningen. Jeg får helt frysninger av å se alternativene dine.........

Gjest Anonymous
Skrevet

No way!

Voldtatt ønsker ingen å bli, og playrape er heller ikke noe for meg.

Dominans, makt og styrke er sider ved mannen jeg setter stor pris på i kombinasjon med lekenhet og fantasi, men voldtektslignende scenarier er en av de tinga får meg til å grøsse.

Gjest Anonymous
Skrevet
No way!

Voldtatt ønsker ingen å bli, og playrape er heller ikke noe for meg.

Dominans, makt og styrke er sider ved mannen jeg setter stor pris på i kombinasjon med lekenhet og fantasi, men voldtektslignende scenarier er en av de tinga får meg til å grøsse.

Men Tispa, for mange virker jo SM også som en form for voldtekt eller dominanse som fører til underkuelse. Jeg vet det ikke er slik, men det kan virke slik når dominanse, makt og styrke utøves på denne måten. Man dominerer jenta fysisk, tvinger henne til å gjøre slik eller slik, og man binder henne kanskje også fast og tar henne med makt. Kan være vanskelig å forstå for enkelte at dette skal være mer "stuerent" enn f.eks. playrape når en ønsker dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sier da slett ikke at det ene er mer stuerent enn det andre.

Det jeg sier er følgende:

Jeg tenner absolutt ikke på playrape-scenarier. Jeg vemmes av tanken, men respekterer at andre tenner på dette.

Likedan skremmes jeg av f.eks BreathControl, men aksepterer og respekterer at det er mennesker der ute som har stor glede av det også.

For å ha sagt det klart og tydelig en gang til:

Voldtekt er det samme som alvorlig overgrep, og ordet bør ikke brukes i den sammenhengen det er brukt her. Det vi snakker om er det som kalles "playrape" på engelsk, og som er en samtykkende og sikker handling mellom to mennesker

Gjest Anonymous
Skrevet
Det vi snakker om er det som kalles "playrape" på engelsk, og som er en samtykkende og sikker handling mellom to mennesker
Nå er det ikke alle som er like opptatt av forskjellige sex former som deg da vet du, og som vet alle forskjellige benevnelser på alt som er. Jeg drømmer om en "voldtekt" og det er det jeg vil at kjæresten min skal utsette meg for. At andre syns dette er dumt og kalle det driter jeg i, rett og slett, for playrape sier meg ingenting. Det er lekevoldtekt jeg vil oppleve.
Skrevet
playrape sier meg ingenting. Det er lekevoldtekt jeg vil oppleve.

Hva tror du playrape betyr da? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har et aldri så bittelite poeng der Fighter :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva tror du playrape betyr da? :roll:

Jeg skjønner da for fadern meg hva det betyr, men hele poenget mitt er at ikke alle mennesker her i verden er så inne i alle disse begrepene. Et jente som er norsk og drømmer om voldtekt, drømmer om nettopp det. At det finnes et engelsk uttrykk som noen mener er mer korrekt og bruke er vel deres problem.

Jeg sier ikke: "fuck my pussy" fordi noen syns fitte er vulgært å bruke. Jeg bruker den norske betegnelsen, på samme måte som noen syns at playrape blir helt feil for dem å bruke når det er voldtekt de drømmer om.

Skrevet

Jeg forstår faktisk godt hva gjest her mener. Jeg er også enig i at man ikke bestandig skal benytte seg av engelsk benvnelse som er gitt forskjellige seksuelle handlinger. Jeg drømmer ofte om at en dame suger meg jeg, ikke at hun gir meg en blow job.

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme for meg, bare det går klart fram at det er sikre og samtykkende handlinger det gjelder.

Lekevoldtekt er et godt ord for fenomenet på norsk.

Skrevet

Enig med Tispa, lekevoldtekt er litt "tryggere" å bruke.. Akkurat som lekesloss.. Sikkert noen som kan komme til å reagere på ordet "lekevoldtekt" også, men vi er alle forskjellige. Noen foretrekker å bruke engelsk terminologi, noen foretrekker norske oversettelser. Noen liker tanken på BDSM, andre vemmes av det. Noen liker tanken på å bli tatt med makt av sin kjære, andre gjør det ikke. Og noen sier meningen sin, andre tier still.

Skrevet

:o Eg blir veldig sjokkert på heile avtemninga eg. Så lenge jenter ikkje klarer å sjå forskjell på å ville bli tatt hardt bakfra , uventa, av ein dominant kjæreste, og det å virkelig bli voldtatt.....så blir jo aldri voldtekt kriminalisert (på alvor)

VOLDtatt. - Ufrivillig, kan vere skadelig, utført av ein nær slekting eller ein heilt ukjent. Straffbart.

Gjest Madam Felle
Skrevet

For det første burde voldtatt, vært skrevet i "voldtatt". Det er da virkelig ikke voldtekt det er snakk om her, og det er så utrolig provoserende, når man bruker det ordet på frivillig sexlek.

En voldtekt er og blir en grusom handling, som absolutt ikke burde hendt noen.

Men en "voldtekt" kan skje i mange hjem. :wink:

Er også enig at man kan bruke "lekevoldtekt".

Skrevet

Som lek og avtalt spill ser jeg ikke noe galt i å prøve dette. Om ikke annet så for å se hvor hjelpeløs jeg egentlig ville vært i en sånn situasjon.

Men fri og bevare meg for å skulle oppleve det på ordentlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...