AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Broren min og kona hans har termin rett før jul, så om alt går etter "planen" er de nybakte foreldre på julaften. Babyen får sin egen gave, men jeg vil gi foreldrene noe man faktisk ønsker seg når man nettopp har fått en liten baby, ikke kjøkkenutstyr og pynteting. De har stort sett kjøpt alt babyen trenger praktisk, så det er ingenting der de trenger. Ser mange som anbefaler gode såper og kremer osv, men hun bryr seg ikke om sånt til vanlig, så tror ikke hun vil være mer interessert i det når hun er nybakt mor. Dessuten vil jeg gi de noe de begge vil sette pris på. Noen tips? Anonymkode: 5617f...12b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Gavekort på "hjemmehjelp" fra deg Så kan de bare fylle inn hva de trenger hjelp, f.eks. middag, klesvask osv.:) Anonymkode: 63cd3...766 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 En kurv med noe god mat og drikke? en liten date når baby sover ☺ Anonymkode: 6bd9e...954
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Det eneste vi savnet da vi var nybakte foreldre var ferdig, hjemmelaget middag på døra... Så jeg stemmer for mat. Anonymkode: 6b5e4...d94 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 En av disse babybøkene? Babyjournalen for eksempel? Anonymkode: bfa72...179
Essie_ Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 Hjemmelaget mat var det jeg satt mest pris på om folk hadde med seg. Men det er greit å høre med mor (om hun ammer) om det er noe hun ikke bør spise, typ løk, kål, erter. Ellers ble jeg veldig glad for en "ammekurv" - men dette er jo mest til mor. Den kan inneholde vannflaske, smokk, gulpekluter, ammeinnlegg, en sjokolade, pocketbok osv. Jeg puttet oppi fjernkontroll og strikketøy, og hadde alt jeg trengte tilgjengelig 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg fikk en god flaske eplemost kjøpt på polet, og det falt veldig i smak. Og f.eks lage en sånn matkurv med god drikke og litt div mat og snacks hadde vært en fantastisk julegave med nyfødt i hus her i hvertfall. Anonymkode: dc6cb...4e3 1
Lavendela Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Massevis av sjokolade... Iallfall til mor 😁😁
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Skrevet 30. oktober 2016 Jeg ville blitt glad for mat, helt klart. Men kanskje også et gavekort på noe du vet mor og far liker sammen. f.eks 1års forbruk av netflix, en tur på kielferga eller noe om et par måneder med baby. Eller noe de ville blitt glad for, som de egentlig ikke trenger. ps4, xbox, osv. Anonymkode: e0e4d...aa9
momo Skrevet 30. oktober 2016 #10 Skrevet 30. oktober 2016 Mat er det jeg hadde blitt mest glad for. Og i tiden rett etter, og få en ferdig middag levert på døra, hadde vært gull verdt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #11 Skrevet 30. oktober 2016 Mat! Helt klart. Anonymkode: cbe61...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå