Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min og kona hans har termin rett før jul, så om alt går etter "planen" er de nybakte foreldre på julaften. Babyen får sin egen gave, men jeg vil gi foreldrene noe man faktisk ønsker seg når man nettopp har fått en liten baby, ikke kjøkkenutstyr og pynteting. De har stort sett kjøpt alt babyen trenger praktisk, så det er ingenting der de trenger. Ser mange som anbefaler gode såper og kremer osv, men hun bryr seg ikke om sånt til vanlig, så tror ikke hun vil være mer interessert i det når hun er nybakt mor. Dessuten vil jeg gi de noe de begge vil sette pris på. 

Noen tips?

Anonymkode: 5617f...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på "hjemmehjelp" fra deg :)  Så kan de bare fylle inn hva de trenger hjelp, f.eks. middag, klesvask osv.:)

Anonymkode: 63cd3...766

• Liker 1
Skrevet

En kurv med noe god mat og drikke? en liten date når baby sover ☺

Anonymkode: 6bd9e...954

Skrevet

Det eneste vi savnet da vi var nybakte foreldre var ferdig, hjemmelaget middag på døra... Så jeg stemmer for mat. 

Anonymkode: 6b5e4...d94

• Liker 4
Skrevet

En av disse babybøkene? Babyjournalen for eksempel?

Anonymkode: bfa72...179

Skrevet

Hjemmelaget mat var det jeg satt mest pris på om folk hadde med seg. Men det er greit å høre med mor (om hun ammer) om det er noe hun ikke bør spise, typ løk, kål, erter. 

Ellers ble jeg veldig glad for en "ammekurv" - men dette er jo mest til mor. Den kan inneholde vannflaske, smokk, gulpekluter, ammeinnlegg, en sjokolade, pocketbok osv. Jeg puttet oppi fjernkontroll og strikketøy, og hadde alt jeg trengte tilgjengelig :) 

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk en god flaske eplemost kjøpt på polet, og det falt veldig i smak. Og f.eks lage en sånn matkurv med god drikke og litt div mat og snacks hadde vært en fantastisk julegave med nyfødt i hus her i hvertfall. :) 

Anonymkode: dc6cb...4e3

• Liker 1
Skrevet

Massevis av sjokolade... Iallfall til mor 😁😁

Skrevet

Jeg ville blitt glad for mat, helt klart. 

Men kanskje også et gavekort på noe du vet mor og far liker sammen. f.eks 1års forbruk av netflix, en tur på kielferga eller noe om et par måneder med baby. 

Eller noe de ville blitt glad for, som de egentlig ikke trenger. ps4, xbox, osv. 

Anonymkode: e0e4d...aa9

Skrevet

Mat er det jeg hadde blitt mest glad for. Og i tiden rett etter, og få en ferdig middag levert på døra, hadde vært gull verdt.

Skrevet

Mat! Helt klart. 

Anonymkode: cbe61...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...