Gå til innhold

Ditt forhold til Galtvortskolen.net

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvilket forhold brukere her inne har til nettsiden galtvortskolen.net og deres arrangementer utenfor nettsiden. Vil gjerne høre fra foreldre som har eller har hatt barn som har deltatt der, du som kanskje har hatt en bruker der og vært på arrangementer og generellt alle som har en ellerannen relasjon til siden.

Anonymkode: 093a4...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette ett forsøk på å reklamere for din egen nettside?

Anonymkode: e8e54...e86

Skrevet

Jeg var medlem der for flere år siden! Fikk også dratt på noen arrangementer som sommerleir og slike ting. Desverre så var det mye mobbing blandt deltakerne noe som gjorde at jeg valgte å ikke bli med på arrangementene mer. Men jeg har fått mange gode venner gjennom den siden.

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Snadder skrev:

Jeg var medlem der for flere år siden! Fikk også dratt på noen arrangementer som sommerleir og slike ting. Desverre så var det mye mobbing blandt deltakerne noe som gjorde at jeg valgte å ikke bli med på arrangementene mer. Men jeg har fått mange gode venner gjennom den siden.

Hvordan mobbing?

Skrevet

Var mye utestengelse fra medlemmene og baksnakking av enkeltpersoner. Var liksom ikke et sunt miljø. Men jeg vil tro at det er bedre den dag i dag, men ikke vet jeg. På den tiden jeg var med opplevde jeg også mye favorisering av teamet. Altså at det alltid var de samme deltakerne som stod i fokus på arrangementer og alle andre havnet mer eller mindre i skyggen av de.

Men dette var i 15/16 årsalderen så hvordan det er nå mange år senere vet jeg ikke.

Gjest Jacklost
Skrevet
27 minutter siden, Snadder skrev:

Var mye utestengelse fra medlemmene og baksnakking av enkeltpersoner. Var liksom ikke et sunt miljø. Men jeg vil tro at det er bedre den dag i dag, men ikke vet jeg. På den tiden jeg var med opplevde jeg også mye favorisering av teamet. Altså at det alltid var de samme deltakerne som stod i fokus på arrangementer og alle andre havnet mer eller mindre i skyggen av de.

Men dette var i 15/16 årsalderen så hvordan det er nå mange år senere vet jeg ikke.

Barnslig av de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...