Gå til innhold

Sove med pappa på ferie - rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en 26 år gammel jente som har et veldig godt forhold til faren min, han er en av mine beste venner og sånn har det vært fra jeg var liten. Vi reiser ofte på korte turer sammen til utlandet, og for å spare penger så sover vi på et dobbeltrom med to enkeltsenger. De gangene jeg har fortalt dette til noen, har folk som oftest reagert med avsky og det virker som om alle egentlig synes dette er rart... For meg er dette helt naturlig. Men ja, er dette veldig rart eller? Hva synes dere her inne?

Anonymkode: fd7ab...30f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke det er rart. Dere sover jo i hver deres seng!

• Liker 6
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Nei det er ikke rart. Har reist mange ganger med pappa og såklart vi deler ett rom for det er mye billigere. Om jeg er 3 eller 30 så er pappa fortsatt pappa, om noen synes det er merkelig sier det mer om dem enn meg. Samme gjelder forøvrig såklart for mamma også. 

Skrevet

Hvorfor er det galt, dere deler jo ikke seng en gang?

Kunne godt gjort det samme selv, om jeg hadde klart å sove i samme rom som pappa. Han snorker.

Faktisk så har jeg gjort det samme selv en gang for lenge siden, men da tok det ikke mange dager før jeg gikk på veggen av søvnmangel. Bokstavlig talt.

Anonymkode: 0b4ca...1e5

• Liker 1
Skrevet

Ille at noen synes det er galt, mener jeg.

Ingen ville reagert om det var moren din, så allerede der røper de jo noen rare tenker....

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en 26 år gammel jente som har et veldig godt forhold til faren min, han er en av mine beste venner og sånn har det vært fra jeg var liten. Vi reiser ofte på korte turer sammen til utlandet, og for å spare penger så sover vi på et dobbeltrom med to enkeltsenger. De gangene jeg har fortalt dette til noen, har folk som oftest reagert med avsky og det virker som om alle egentlig synes dette er rart... For meg er dette helt naturlig. Men ja, er dette veldig rart eller? Hva synes dere her inne?

Anonymkode: fd7ab...30f

Siden du spør...

Jo jeg synes det er veldig merkelig - høres altfor nært og incestiøst ut.😳😠😖😡

Anonymkode: 258ed...818

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det galt, dere deler jo ikke seng en gang?

Kunne godt gjort det samme selv, om jeg hadde klart å sove i samme rom som pappa. Han snorker.

Faktisk så har jeg gjort det samme selv en gang for lenge siden, men da tok det ikke mange dager før jeg gikk på veggen av søvnmangel. Bokstavlig talt.

Anonymkode: 0b4ca...1e5

At koner holder ut slik snorking. Finnes ikke noe mer turn-off enn snorking! 😡😡

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør...

Troll

Anonymkode: bc447...233

• Liker 6
Skrevet

Det ville ikke falt meg inn å tenke at det var rart. Noen skal altså seksualisere de rareste ting.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør...

Seriøst???

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med det. Gjør akkurat det samme selv. Har til og med sovet i samme seng med min far, etter en konsert i London. Hvorfor skulle dette være så ille? Ingen hadde reagert dersom en voksen datter skulle sove sammen med sin mor. Det er ikke akkurat noe seksuelt mellom en far og datter. Er selv 26 

• Liker 4
Skrevet

Hadde aldri tenkt at det var rart! Har da reist med mamma og delt rom med henne, ville ikke tenkt noe annerledes dersom det var pappa :)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, PetrovaFire skrev:

Seriøst???

Ja, absolutt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, absolutt.

Da håper jeg for din skyld at du sover alene, for alt annet ville vært for nært... 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, MapleSirup skrev:

Ille at noen synes det er galt, mener jeg.

Ingen ville reagert om det var moren din, så allerede der røper de jo noen rare tenker....

Litt ekkelt med moren også. Voksne barn må sove på egne rom.

Skrevet

Nææh. Sparer en mye penger kan jeg dele rom med de fleste så lenge jeg slipper snorking hele natten :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg delte dobbeltseng med dobbeltdyne med pappa da vi var på far/datter-tur da jeg var 24.. Det var to netter.

Anonymkode: 16c97...643

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt ekkelt med moren også. Voksne barn må sove på egne rom.

Men når du deler rom med en venninne på tur, så er det også datteren eller kanskje kona eller moren til noen.

Det blir for dumt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...