Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

jeg og samboeren min har nettopp begynt å prøve og bli gravid:) hvordan er erfaringene deres? Hvor ofte er det lurt å ha sex rundt eggløsning og de fruktbare dagene?:) ifølge mine beregninger skal jeg ha eggløsning nå på fredag. Kjenner brystene mine er ømme og føles større på en måte, så tror eggløsningen er i disse dager:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annenhver dag i fruktbar uke f.eks. Men skader ikke med mer så klart. 

Anonymkode: 5ad1d...006

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Annenhver dag i fruktbar uke f.eks. Men skader ikke med mer så klart. 

Anonymkode: 5ad1d...006

Vi har hatt sex 3 dager på rad nå:p tenkte kanskje og ta en pause til torsdag/fredag. Samboeren min sier han blir sliten og øm, og da er det kanskje greit med en pause:p

Skrevet

Jeg har tidligere blitt gravid med å ha sex min1-2 ganger om dagen + sex kun et par dager i løpet av en måned. Vi har ikke lyst å gå glipp av eggløsningen så vi har sex hver dag på de mest fruktbare dagene, men har opphold på ca 2 dager før den perioden. Det er lurt å kartlegge syklusen din om du er usikker når du har eggløsning. Jeg startet med å teste + tempe og har nå stålkontroll på når vi bør ha sex☺️

Anonymkode: ac84e...897

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere blitt gravid med å ha sex min1-2 ganger om dagen + sex kun et par dager i løpet av en måned. Vi har ikke lyst å gå glipp av eggløsningen så vi har sex hver dag på de mest fruktbare dagene, men har opphold på ca 2 dager før den perioden. Det er lurt å kartlegge syklusen din om du er usikker når du har eggløsning. Jeg startet med å teste + tempe og har nå stålkontroll på når vi bør ha sex☺️

Ok, takk for svar:) jeg har kalender der jeg har oversikt over mensen det siste halve året (etter jeg sluttet med p-piller), og tror nå at jeg har kommet inn i riktig syklus:) håper på positiv test om noen uker:)

Skrevet
23 minutter siden, junijente skrev:

Ok, takk for svar:) jeg har kalender der jeg har oversikt over mensen det siste halve året (etter jeg sluttet med p-piller), og tror nå at jeg har kommet inn i riktig syklus:) håper på positiv test om noen uker:)

Så bra. Masse lykke til😀

Skrevet

Vi prøver for første gang en ny taktikk. Mannen sparer seg i ca 3 dager før de 4 mest fruktbare dagene. Vi tenker å ha sex hver dag fra dag 13-18. Jeg har EL på dag 15/16. Jeg fikk beskjed av legen at mannen kunne prøve spare opp et par dager før positiv EL test, men vi tar sjangsen på å starte dagen før. Har lest at enkelte har blitt gravid med å spare litt opp eventuelt ha sex annen hver dag. Dersom man har mye sex i forkant kan man risikere ha veldig lite seller under EL. Vi tar ikke sjangsen på å miste EL dagen i frykt om sellene ikke lever i mer enn 1 dag. Det skal sies at min mann har litt lavere antall sædseller enn normalen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...