AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Er så skuffa nå. Spotter normalt før mens og har litt korte lutealfaser. Forrige pp på pergo begynte jeg å spotte 9 dpo(!) og fortsatte til mens kom 12/13 dpo. Uten pergo begynte jeg å spotte senere, 11 dpo, mens 13 dpo. Har litt kort lutelafase, men den bør være innafor(?) Lurer på om andre har erfaring med at PERGOEN gjør at en spotter mer/tidligere? Det kan virke som om den gjør det med meg... Hadde litt god følelse for denne pp, men iom spotting nå (rødt blod, er på livmortappen. Får det kun på papiret ved tørk, det renner ikke liksom..) så regner jeg med løpet er kjørt. Kunne jo håpa på festeblødning, men siden at jeg har spotta så tidlig før (spes på pergo!) så er vel sjansen heller liten. Noen som har spotta til vanlig, som OGSÅ spotta når de var gravid? (klamrer seg til håpet) Anonymkode: 2c31b...b30
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Hei! Nå har ikke jeg gått på pergo (vet ikke hva det er), men jeg er pleier å spotte. Det gjorde jeg også nå på dag 7 og 8 etter positiv eggløsningstest. Men spottinga vedvarte ikke (som den pleier), og jeg fikk positiv graviditetstest 2 uker etter positiv eggløsningstest. Vet ikke om dette var til noe hjelp men.. Anonymkode: 4a026...cc4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Hei! Takk for svar Glad for å høre at selv om den vanlige spottinga kommer, så er det håp likevel! Gratulerer med positiv test! Opplevde du det som "vanlig" spotting, eller fikk du noen mistanker? For meg opplever jeg det som vanlig spotting (Farge/mengde) Anonymkode: 2c31b...b30
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Takk for svar Glad for å høre at selv om den vanlige spottinga kommer, så er det håp likevel! Gratulerer med positiv test! Opplevde du det som "vanlig" spotting, eller fikk du noen mistanker? For meg opplever jeg det som vanlig spotting (Farge/mengde) Anonymkode: 2c31b...b30 Takk! Opplevde det som vanlig spotting, og tenkte at løpet var kjørt. Spotter alltid mellom eggløsning og mens. Men i stedet for at det ble mer, slik det pleier, så ble det mindre.. Kjente også på livmortappen at den ikke åpnet seg opp, men lukket seg igjen - og sammen med mensmurringer så tenkte jeg at det kanskje var mulig at jeg var gravid. Har hatt mye mensmurringer gjennom hele syklusen alle de periodene vi har prøvd (siden juni), og hadde jeg ikke vært gravid nå hadde jeg oppsøkt lege. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 4a026...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har også en venninne som har spottet og fortsatt spotter. Hun er 9uker på vei, og alt ser bra ut sa legen. Anonymkode: eec8d...c70
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Opplevde det som vanlig spotting, og tenkte at løpet var kjørt. Spotter alltid mellom eggløsning og mens. Men i stedet for at det ble mer, slik det pleier, så ble det mindre.. Kjente også på livmortappen at den ikke åpnet seg opp, men lukket seg igjen - og sammen med mensmurringer så tenkte jeg at det kanskje var mulig at jeg var gravid. Har hatt mye mensmurringer gjennom hele syklusen alle de periodene vi har prøvd (siden juni), og hadde jeg ikke vært gravid nå hadde jeg oppsøkt lege. Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 4a026...cc4 Tusen takk for svar! Gir meg et lite håp, selv om jeg prøver å være realistisk. Ønsker så mye:) Jeg er dsv ikke kjent med livmortappen min - det skulle jeg vært! - for det hadde det kanskje gitt noen indikasjoner. Spottet i dag også, ikke mye, kun littt på liten tampong. Men kjennes som jeg skal få mensen hvert øyeblikk, mensmurringer. Testet du før mensdagen forresten? Jeg krysser fingrene for at dette ikke er vanlig spotting, men innstiller meg på at det dsv er det. Klaffer det ikke nå, så blir neste steg videre utredning. Jeg har dsv kun vært gravid en gang og da var det exu, så har bare en eggleder. Skal sjekke den gjenværende, og så blir det evt prøverør... Ikke så "lyst" til det, men går vel greit det og. Men skl definitivt ta opp dette med spottinga mi også, kan umulig gjøre det lettere å bli gravid. Dessuten rekker jeg jo aldri å teste før tanta viser seg Anonymkode: 2c31b...b30
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også en venninne som har spottet og fortsatt spotter. Hun er 9uker på vei, og alt ser bra ut sa legen. Anonymkode: eec8d...c70 Tusen takk for svar! Vet du om hun spottet noe før positiv test og om hun normalt pleidde å spotte før mens? Anonymkode: 2c31b...b30
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Gir meg et lite håp, selv om jeg prøver å være realistisk. Ønsker så mye:) Jeg er dsv ikke kjent med livmortappen min - det skulle jeg vært! - for det hadde det kanskje gitt noen indikasjoner. Spottet i dag også, ikke mye, kun littt på liten tampong. Men kjennes som jeg skal få mensen hvert øyeblikk, mensmurringer. Testet du før mensdagen forresten? Jeg krysser fingrene for at dette ikke er vanlig spotting, men innstiller meg på at det dsv er det. Klaffer det ikke nå, så blir neste steg videre utredning. Jeg har dsv kun vært gravid en gang og da var det exu, så har bare en eggleder. Skal sjekke den gjenværende, og så blir det evt prøverør... Ikke så "lyst" til det, men går vel greit det og. Men skl definitivt ta opp dette med spottinga mi også, kan umulig gjøre det lettere å bli gravid. Dessuten rekker jeg jo aldri å teste før tanta viser seg Anonymkode: 2c31b...b30 Testet på ettermiddagen, ca 3 dager før ikm, 13 dager etter positiv el- test.. Anonymkode: 4a026...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå