Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer å farge og stripe hår, så skal gjøre det på datteren min.

Det jeg lurer på er om noen har peiling på farger som passer sammen av de som kjøpes i butikk.

Hun skal ha 4 forskjellige farger som skal passe sammen og som skal gi ett spill i håret. Ikke rosa, grønn osv, men mer naturlige farger.

Hun er litt mørkere enn mellomblond av natur, men skal farges i ordentlig brunt. Hva med de andre fargene?

Jeg tenker hovedfarge skal være brun, så kanskje en kastansjefarge, en litt lysere og kanskje bleke resten. Alt unntatt brunfargen skal stripes.

Har dere tips til farger og evt fargekoder på farger hun kan bruke? Gjerne også rekkefølgen.

Jeg har sett videoer av hår som blir farget i knalle farger og spillet i håret blir jeg så fint. Kunne sikkert fulgt de videoene, men når sånne knalle farger ikke er aktuellt så utgår jo det.

Eventuellt om dette i utgangspunktet er mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt boksfargene til frisøren, har veldig god erfaring med de, og de er heller ikke permanente. Selges hos nikita ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Prestekragen skrev:

Jeg ville kjøpt boksfargene til frisøren, har veldig god erfaring med de, og de er heller ikke permanente. Selges hos nikita ihvertfall.

Da skal jeg høre hos frisøren, takk for tipset 😊

Skrevet

Holder også med hjemmefargene du får hos frisør! Da får du tips og veiledning til å få et godt resultat og fargene er mye lettere å få ut av håret igjen enn det en butikkfarger er. Men hvor gammel er datteren din? De fleste salonger har en regel på å ikke farge barn under 16 år, fordi kjemikaliene i fargene kan være kreftfremkallende, hormonforstyrrende og allergifremkallende blant annet.. Uavhengig om det er permanent eller semi-permanent farge 

Anonymkode: ac97f...ddc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...