Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Venninne
Skrevet

Hva når en venninne går i selvforsvar? Uten at jeg har preket moral. Hun sitter i telefonen og lurer på hvorfor jeg klarer drikke lettøl, og får det til å høres latterlig ut, mens hun selv drikker pils. Hun er full, jeg er ikke full. Og hun gjentar seg hele tiden.

Det er slett ikke første gang det har skjedd. Men kanskje hun savner meg så hun slapp sitte der alene og være drita, men det er slitsomt å forholde seg til henne. Har mest lyst å helle en flaske øl over hodet på henne, men det gjør man jo ikke og det går jo ikke an over telefonlinja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det hun går i selvforsvar for? Skjønte ikke helt. :oops:

Skrevet

Hun mener vel at hun går i forsvarsposisjon fordi hun selv drikker seg full mens trådstarter holder seg edru med lettøla si? Og er det en jevnlig hendelse, så er det vel ikke til å stikke under en stol at dama har et alko-problem, og da er jo forsvarsposisjonen et godt sted å være, så slipper man å ta seg av problema.

Gjest Anonymous
Skrevet

skjønner ikke mye for tiden du? :ler:

Skrevet

Nei. Jeg går på stoff. :roll:

Skrevet

Hun var ikke den eneste :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fortsatt har ikke "venninne" klart å forklare hva denne andre går i selvforsvar om. Og samme faen kan det være også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Fortsatt har ikke "venninne" klart å forklare hva denne andre går i selvforsvar om. Og samme faen kan det være også.

fjern deg!!!

:hoho:

Skrevet

Hehe,festlig tråd dette her! men seriøst, tror det er mange av oss som ikke helt skjønner hva trådstarteren mente i første innlegg, vanskelig å komme med gode råd da.

Skrevet
Hehe,festlig tråd dette her! men seriøst, tror det er mange av oss som ikke helt skjønner hva trådstarteren mente i første innlegg, vanskelig å komme med gode råd da.

Kanskje grunnen til at trådstarter var sur var fordi hun satt og drakk lettøl? (og ikke pils)

Har en gammel venninne som pleier ringe og kjefte på hele verden når hun har drukket, men hun blir ikke sur pga at andre drikker lettøl som jeg vet. Det er sjelden jeg som får gjennomgå, helst familien osv.

Og dessuten ringer hun tilbake når hun er edru igjen. Det har også hendt at hun har ringt og unnskyldt seg fordi hun ringte og var så sinna i telefonen dagen før, og jeg blir sittende som et spørsmålstegn, for hun har faktisk ikke ringt dagen før... (og det kan jeg kanskje være glad for, men jeg kan jo lure, på hva hun surrer med...)

Skrevet

Det er nok alkoholen som snakker, generelt.. Jeg datt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...