Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Nevøen min er 3 år gammel. Han bodde egentlig i Danmark. men har nå flyttet til OSLO sammen med familien. Han har blitt lei av å være hjemme. Jeg vet at det er vanskelig å få barnehage plass. Vet dere om noen barnehager som han kan starte i og som ikke koster så mye? Finnes det gratis barnehager?  Jeg leste om familiebarnehage plass på lambertseter men jeg finner ingen tlf nr som jeg kan ringe på for å få mer informasjon

Endret av sadia
skrive feil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kontakte kommunens barnehagekontor. Nesten alt av barnehager går inn under kommunens opptak. Ellers finnes der åpne barnehager der foreldre og barn går sammen og får et pedagogisk opplegg og treffer andre barn og foreldre. Der betaler man bare en symbolsk sum hver gang man kommer. 

Anonymkode: 7272c...eb8

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må kontakte kommunens barnehagekontor. Nesten alt av barnehager går inn under kommunens opptak. Ellers finnes der åpne barnehager der foreldre og barn går sammen og får et pedagogisk opplegg og treffer andre barn og foreldre. Der betaler man bare en symbolsk sum hver gang man kommer. 

Anonymkode: 7272c...eb8

Takk for at du svarte. Kan du fortelle meg litt mer om åpen barnehage?

Ts

Anonymkode: 377ef...8c2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du svarte. Kan du fortelle meg litt mer om åpen barnehage?

Ts

Anonymkode: 377ef...8c2

Du finner mye info ved å søke på Google

Anonymkode: a7bb2...8e3

Skrevet
Skrevet

Bøler åpne barnehage er gratis. Der kan man komme med foreldrene og leke noen timer om dagen. Der har de lekestund, en liten samling og noen ganger går de på tur.  

Anonymkode: a2de7...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...