AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Ble nedbemannet for en stund siden og det var tungt siden jeg er forsørger osv. vanskelig å få seg ny jobb. Alt var urettferdig! Når jeg traff gamle kollegaer var de kjepphøye og hadde en "måtte du gå du da" holdning. Fikk ny jobb og det roet seg mye, selv om disse kjepphøye fantastiske kollegaene iallefall hadde det MYE bedre enn meg. For et par uker siden ble hele avdelingen nedlagt og alle oppsagt og må ha psykolog visst for å komme over det, og det var helt uventet at det skulle skje. Gjett hva jeg har lyst til å si til dem... Anonymkode: f6377...54d 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Jaha... hva med å bare gå videre i livet? Anonymkode: b51b1...18b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Det er selvfølgelig bedre å måtte slutte pga nedleggelse enn å bli sparket ut ved nedbemanning fordi du er ubrukelig. Anonymkode: 94fd8...a29
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Umodent. Du som har opplevd det selv burde vel være den første til å forstå at det ikke er så enkelt å forstå hvor tungt det kan være før man er der selv... Anonymkode: 0a049...322 1
Gjest O.G. Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble nedbemannet for en stund siden og det var tungt siden jeg er forsørger osv. vanskelig å få seg ny jobb. Alt var urettferdig! Når jeg traff gamle kollegaer var de kjepphøye og hadde en "måtte du gå du da" holdning. Fikk ny jobb og det roet seg mye, selv om disse kjepphøye fantastiske kollegaene iallefall hadde det MYE bedre enn meg. For et par uker siden ble hele avdelingen nedlagt og alle oppsagt og må ha psykolog visst for å komme over det, og det var helt uventet at det skulle skje. Gjett hva jeg har lyst til å si til dem... Anonymkode: f6377...54d Hvordan da, hva sa de?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 Skadefryd er ekte fryd! Anonymkode: 1f9c6...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå