AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg er singel, og jeg er litt i tvil om jeg i det hele tatt er i stand til å utvikle nære relasjoner med noen. Så jeg tror dessverre at jeg kommer til å bli singel for alltid. Sånn som det er nå, så feirer jeg jul med mamma og pappa, av og til kommer søskene mine også, men de begynner nå etter hvert å etablere sine egne feiringer med sin familie. Og det har fått meg til å tenke; hva gjør jeg den dagen foreldrene mine dør. Må jeg da feire jul alene? Det er kanskje litt rart å tenke på dette nå siden foreldrene mine fortsatt er i live, og at de forhåpentligvis kommer til å være det i en del år til. Mnen det er likevel noe jeg tenker på, og det vil nok være litt sårt å ikke ha noen å feire sammen med. Jeg har som sagt søsken, men de etablerer jo sine egne tradisjoner, og jeg er usikker på om det vil være rom for en gammel tante etterhvert. Anonymkode: 82063...f06
Gjest O.G. Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Mora mi døde nylig så jeg blir nok alene i julen her i leiligheten. Det skal gå fint.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg er også godt voksen og singel, feirer med mine foreldre og annethvert år kommer broderen med familie også til dem. Når mine foreldre faller fra håper jeg å bli innvitert til min bror m/familie, eller så blir det å finne andre single sjeler, ta en alenejul på hytta, reise vekk eller jobbe (er sykepleier). Anonymkode: bff7d...908
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Foreløpig er det med foreldre noen år, og også med storfamilie andre år. Varierer litt. Hva som skjer når foreldre og annen eldre slekt faller fra er ikke godt å si, men jeg håper jo at jeg er tålelig velkommen til de yngre medlemmene selv om jeg ikke har barn selv Hvis ikke, eller i tillegg til øvrig familie, så blir det vel å reise litt, finne andre single folk å feire med, jobbe eller jobbe frivillig, kanskje variere litt år for år. Har f. eks. tenkt på å jobbe for røde kors eller lignende for å bidra til en bedre jul for de som er veldig vanskeligstilte. Med første øyekast kan det nok virke stusselig å feire jul uten familie sett fra familiefolks ståsted, men for min del blir nok dette det minste problemet med å være singel. Er uansett ikke veldig opptatt av jul, så den delen av singellivet skal gå fint Anonymkode: 33b64...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå