Emit Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Skal sette inn i morgen og er så klart spent! Er tilbake i det offentlige etter å ha fått to små på privat. Vi har hatt disse på frys noen år. Er ute etter erfaringer og tips? Og så lurer jeg på når i prosessen det eventuelt fester seg når man setter inn.. Ja, gjort det før, men det var ferskt, og jeg husker så lite!! Er det større sjans for å bli gravid om man har vært det før? Har også mistet to.. SA.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Prosessen avhenger litt av hvor mange dager gammet egget var når det ble fryst. Jeg fikk mine fryst etter 5 dager, så da kan man få tidmignpositiv test siden egget fester seg så godt som rett etter innsett. Med fem dagers egg (blastocyst) sier det også at det er 50/50 sjangs for graviditet. Odsen er litt lavere med 2-3 dagers egg. Prosessen avhenger jo også av om du er i styrt ellerikke-styrt syklus. I styrt syklus går man jo på hormoner i forkant og må gå på vaginakapsler frem til ca uke 10 (varierer fra klinikk til klinikk). Jeg har en liten "fryse" gutt i magen, 30 uker på vei, som sparker godt i ribbeina mine nå om dagen. Anonymkode: 57674...d26
Emit Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2016 Åååååå gratulere 👏🏻❤️ Så fantastisk å høre! aner ikke når de ble fryst ned, ble overstimulert den gangen og innlagt på sykehus. Var kjempesyk. Så ble aldri noe snakk om det mer. Vi gikk privat etter det. Og fikk tvillinger. Jeg er på tabletter, så styrt syklus. Dette fordi jeg ikke får positive EL tester hver mnd og har fått noe ustabil syklus. Er så spent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå