Gjest Jacklost Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Er det noen her som har tenkt å kjøpe den nye Nintendo konsollen Nintendo Switch? http://www.eurogamer.net/articles/2016-10-22-nintendo-switch-nx-games-specs-release-date
Titania Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Så absolutt :D Litt fordi jeg har hatt alle andre nintendokonsoller bortsett fra SNES, men også fordi konseptet ser kult ut :D Liker gamepaden til Wii Uen godt, med tanke på at jeg kan spille mens gubben ser på tv - og virker enda gøyere å faktisk kunne ta med konsollen ut. Men spørsmålet igjen er jo hvor lenge strømmen kommer til å vare på Switchen.
Gjest Jacklost Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Så prisen nå, kjenner jeg blir uvell
Titania Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Har bare sett prisen hos cdon til nå, og den er jo duste-estimat som alltid. Men en kjapp titt på prisjakt sa at det ikke var noe hyggelig priser hos de andre heller Men siden det spriker med en 1000-lapp mellom komplett og netonnet/siba, så kan det jo forhåpentligvis være estimat enda
Gjest Jacklost Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 8 minutter siden, Titania skrev: Har bare sett prisen hos cdon til nå, og den er jo duste-estimat som alltid. Men en kjapp titt på prisjakt sa at det ikke var noe hyggelig priser hos de andre heller Men siden det spriker med en 1000-lapp mellom komplett og netonnet/siba, så kan det jo forhåpentligvis være estimat enda Den er bare tull den koster nå 6000 men tipper den blir mindre
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2017 #6 Skrevet 2. mars 2017 Lansering i morgen Noen som skal ha? Selv har jeg reservert en Nintendo switch og Zelda Breath of the wild som skal hentes i morgen. Må si jeg gleder meg!! Anonymkode: aeb27...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå