AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Går du med ringer, øredobber og smykker du liker, det du kler eller det som er moteriktig? Kan være en kombinasjon av alle tre? Selv brukte jeg mye store øredobber da jeg var yngre, hang vel med på moten sånn halvveis da jeg var tenåring. Men som voksen går jeg stort sett med det jeg liker. Tenker av og til over hva jeg kler, men litt praktisk også. Hva med en stor øredobb i det ene øret? Noen som har slengt seg på den trenden?`Jeg synes det kan se kult ut på noen med kort hår, men på meg ser det bare rart ut. Anonymkode: d567f...54c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg bruker bare ting jeg liker. Går gjerne med forskjellige øredobber, dersom jeg synes det kler meg den dagen. Liker best å gå med enkle sølv/gullsmykker. Less is more for min del. Anonymkode: 3ea77...cad 1
Gjest Vinterrose Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Følger ikke så veldig mye med på hva som er moteriktig og ikke! Jeg bruker det jeg liker best: Enkle øredobber og ringer, i både gull og sølv!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg lager mine egne smykker, så jeg har ikke peiling på hva som er in på smykkefronten. Når jeg lager dem, får jeg dem akkurat som jeg vil, uavhengig av mote Anonymkode: 2917e...cb8 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg lager mine egne smykker, så jeg har ikke peiling på hva som er in på smykkefronten. Når jeg lager dem, får jeg dem akkurat som jeg vil, uavhengig av mote Anonymkode: 2917e...cb8 Åh, så kult!! Anonymkode: d567f...54c
Cata Skrevet 29. oktober 2016 #6 Skrevet 29. oktober 2016 Bruker bare det jeg liker, dvs. jeg tåler få andre ting enn gull i ørene over lengre tid så akkurat der må jeg egentlig bare bruke det som er praktisk. Altså små gulløredobber til hverdags. Men kan fint ha større øredobber i uekte materialer til penbruk. Når det gjelder ringer så bruker jeg kun to, og ingen av dem er moteringer akkurat. Den ene er den akk så utskjelte "sivilingeniørringen" og den andre er en enstens diamantring - svært så enkel og klassisk. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #7 Skrevet 29. oktober 2016 Bruker bare det jeg selv liker. Til hverdags (jobb) diskrete danske gullsmykker. Til fest og moro er det ofte retro norske emaljesmykker eller europeiske gullsmykker. Anonymkode: 1004d...c51
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Jeg har gått med de samme ringene, øredobbene og smykket på og av de siste ti årene, så smykkene er blitt meg og kler meg. Tror ikke det kan kalles moderne, men det passer sammen, selv om man i utganspunktet ikke hadde trodd det 😊 Anonymkode: 1105f...c97
SunnivaOslo Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 Tar på meg det som matcher klærne. kler jeg meg sostifikert blir det enkle smykker i gull eller sølv. Kler jeg meg 'vanlig stil'=min stil er litt "etnisk mix med street"😄så kler jeg meg i lignende smykker.
Minya Skrevet 1. november 2016 #10 Skrevet 1. november 2016 På 25.10.2016 den 11.16, AnonymBruker skrev: Går du med ringer, øredobber og smykker du liker, det du kler eller det som er moteriktig? Kan være en kombinasjon av alle tre? Selv brukte jeg mye store øredobber da jeg var yngre, hang vel med på moten sånn halvveis da jeg var tenåring. Men som voksen går jeg stort sett med det jeg liker. Tenker av og til over hva jeg kler, men litt praktisk også. Hva med en stor øredobb i det ene øret? Noen som har slengt seg på den trenden?`Jeg synes det kan se kult ut på noen med kort hår, men på meg ser det bare rart ut. Anonymkode: d567f...54c Jeg bruker utelukkende det jeg liker og føler meg vel i. Ballclosure ringer i ørene, en enkel sølvring på venstre hånd og en enkel gullring på høyre. Men så har jeg aldri brydd meg om mote heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå