Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Confused
Skrevet

Menn. Hvem forstår dem?

Noen sier fine ord og kommer med mange herlige kommentarer og komplimenter. Men oppførselen forteller noe helt annet. Kan man stole på en slik fyr?

Jeg har en annen type fyr.

Ingen fine ord og komplimenter direkte til meg, ingen lovnader om forhold til meg. Men oppførselen sier noe helt annet. Oppførselen sier han er forelsket i meg, hele han sier det. Men ordene følger ikke etter og jeg sitter forvirret tilbake. Han vet hvordan jeg føler det, fordi jeg har fortalt. Og fortsatt forteller hele han at han er interessert i meg, unntatt ordene, de verken bekrefter eller benekter.

Når kan jeg skjønne meg på menn? Noen gang? Neppe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Hva tror du menn sier om oss kvinner da? :wink:

Samme leksa der ja. Det skal ikke være så lett.

Ikke prøv å forstå forskjellen sier sambo noen ganger. Du skjønner ikke alikevel :)

Skrevet

Det er noe i det at du ikke skal si at du respekterer noen, du skal vise det. Samme med tillit. Du kan ikke si "du kan stole på meg", for det fungerer ikke slik. Det er jo greit å få høre små koselige ting i form av ord, men å føle og merke det er noe helt annet. :)

Skrevet

Ord er mer vanskelig for noen enn for andre, uten at det betyr noe. Handlinger er mer til å stole på uansett. Synes du skal være fornøyd, da flørter han sikkert ikke rundt heller, siden han virker såpass "traust"...

Skrevet

Menn og kvinner er totalt forskjellige i tankegang. Ikke fokuser på alt det som er forskjellig og "feil" mellom kvinner og menn, fokuser heller på det som er bra! Det positive..

Og for guds skyld, husk at menn tenker enkelt, men for oss logisk og kvinner tenker komplisert og for dere logisk. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Menn og kvinner er totalt forskjellige i tankegang. Ikke fokuser på alt det som er forskjellig og "feil" mellom kvinner og menn, fokuser heller på det som er bra! Det positive..

Og for guds skyld, husk at menn tenker enkelt, men for oss logisk og kvinner tenker komplisert og for dere logisk. :wink:

En enkel tankegang, kan du beskrive hva det innebærer så vi kanskje forstår det? Du trenger ikke svare så komplisert, siden vi kompliserte kvinner sikkert forstår en enkel beskrivelse...

Skrevet

En mann tenker 'Jeg liker deg i den genseren'. Han sier: "Jeg liker deg i den genseren". Kvinner tenker: Hvorfor sier han det? Hva er baktanken? Hva tenker han egentlig? :roll:

Gjest piarina (ikke innlogget)
Skrevet

Eller kvinner tenker "Å? Liker han meg ikke i de andre genserne da...?" :wink:

Det må jo være supert å vite at man kan stole på en mann gjennom hvordan han handler, jeg har opplevd flere menn som sier en ting og gjør noe helt annet. Action speaks louder than words...

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har en mann som kan si " du er pen du" :hjerter: når jeg selv føler at jeg ser helt Jæ*** ut og når jeg har pyntet meg og gjort meg fjong og fin sier han ingenting

:ler:

Skrevet

ærlig talt, menn er da langt greiere å forstå seg på enn kvinner. det er bare når man blir så emosjonelt engasjert at man mister dømmekraften det er problematisk, men det kan man da ikke gi mennene skylda for, det er jo bare en konsekvens av at man er ikke-lesbisk kvinne at det er dem man blir så engasjert i at man mister gangsynet.

forøvrig er forskjellene mellom menn og kvinner sterkt overdrevne. variasjonen innen hvert kjønn er mye større enn gjennomsnittsforskjellen på tvers av kjønn. å påstå at det kjønnet man selv ikke tilhører er sært og uforståelig er bare bortforklaringer.

Skrevet
jeg har en mann som kan si " du er pen du"  :hjerter:  når jeg selv føler at jeg ser helt Jæ*** ut og når jeg har pyntet meg og gjort meg fjong og fin sier han ingenting

:ler:

Hehe, det er da helt naturlig det vel, da vet du jo selv at du er flott. Vi tar det liksom for gitt at dere skjønner dette selv da :wink::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, det er da helt naturlig det vel, da vet du jo selv at du er flott. Vi tar det liksom for gitt at dere skjønner dette selv da :wink::ler:

:klem:

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på- er nå ennå mer :hjerter: i mannen og litt :hjerter: mann 28 :wink:

Skrevet

Det var koslig Gamle Alex :-)

Men som dere ser, så er det faktisk veldig enkelt å forstå hvordan en mann tenker :ler:

Gjest Hillary..
Skrevet
Det var koslig Gamle Alex  :-)  

Men som dere ser, så er det faktisk veldig enkelt å forstå hvordan en mann tenker :ler:

Trodde ikke menn tenkte, jeg.... :tunge1:

Skrevet

Joda, men noen ganger varierer tankemønsteret vårt, avhengig av hvilket hode vi tenker med! :sjarmor:

Skrevet

En enkel tankegang, kan du beskrive hva det innebærer så vi kanskje forstår det? Du trenger ikke svare så komplisert, siden vi kompliserte kvinner sikkert forstår en enkel beskrivelse...

Hehe ja ser det nå at det var krøkkete skrevet. La meg omforumlere så mandig og enkelt som overhode mulig.

Menn tenker enkelt. For oss er det logisk tankegang, men for kvinner blir menns tankegang til tider totalt ulogisk.

Kvinner tenker komplisert. For kvinner er det logisk tankegang, men for menn blir kvinners tankegang til tider totalt ulogisk.

Selvsagt satt på spissen :sjarmor:

Skrevet

Vel, det kan sikkert diskuteres Hillary.... men noen ganger detter det i hvertfall noen tanker inn i hodet på oss :ler: mer eller mindre ubevist i hvert fall :wink:

Skrevet
En mann tenker 'Jeg liker deg i den genseren'. Han sier: "Jeg liker deg i den genseren". Kvinner tenker: Hvorfor sier han det? Hva er baktanken? Hva tenker han egentlig?  :roll:

Kanskje han bare synes du er fin i den genseren, og det bare ramlet ut av han. Det enkleste er ofte det beste.

Skrevet

Det var jammen gogt sagt. Du er en flott mann.

Skrevet

Vel, det kan sikkert diskuteres Hillary.... men noen ganger detter det i hvertfall noen tanker inn i hodet på oss :ler: mer eller mindre ubevist i hvert fall :wink:

Ubevisste tanker som ramler inn i hodet på dere... Jeg trodde dere var så upreget logiske og rasjonelle, mer som datamaskiner eller liknende... vet dere ikke kan tenke på mer enn en ting av gangen, tror ikke jeg skjønner det der helt... (dere menn)

Men det var jo kvinnen som skapte dere, så å trekke en konklusjon til en pc er kanskje ikke så dumt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...