AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hei! Jeg lurer på om det finnes små utendørslamper/lys som går på batteri. Utseende er ikke så viktig, bare at noe lyser. Vi har satt opp en bod i hagen, men det er stappmørkt nå om vinteren, og jeg ser for meg at det ville ha vært veldig koselig med en slags belysning fra/ved/på boden. Så ville det blitt mer lys i hagen. Jeg er veldig lite lysten på å grave ned en ledning fra huset og dit (gjennom brosten og hagebed...), og vi har heller ikke kontakt for utebelysning noe sted. Jeg skulle gjerne visst det, om det finnes en lettvint måte å få litt lys i hagen på. (Vi bor såpass langt nord at det er lite gagn i solcellebelysning, men jeg tenkte å prøve dette likevel, opg dro til Ikea, fikk beskjed om at det ikke er rett sesong for solcellebelysning nå, så de hadde ingenting.) Anonymkode: 2362c...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 25. oktober 2016 #2 Del Skrevet 25. oktober 2016 Vi kjøpte noen på Bauhaus for å lyse opp en liten sti, men har ikke fått testet dem enda da vi foreløpig har en gravemaskin som holder på der stien skal være. Er både batteri og solcelle. Ikke disse, men tilsvarende; http://www.bauhaus.no/solar-high-class-solcellelampe-veli-line-1.html?nosto=new-nosto-categorypage-topright Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå