AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har tenkt til å trene på Bislett Stadion snart, men skulle gjerne visst om det finnes låsbare skap i garderobene? Som man kan ta med egen hengelås til, og oppbevare tingene sine i mens man trener? Omtrent hvor på stadion finner jeg slike fasiliteter? Tusen takk om noen vet og kan svare! Anonymkode: 688bc...2bb
MadsFraHaraldsvang Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Hei, det kan jeg dessverre ikke svare deg på. Men jeg har et spørsmål: fungerer GPS'en på Strava her under stadionen på den løpebanen?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Det finns små skap som kan låses med egen hengelås. GPS funker dårlig, men mange klokker er relativt nøyaktig her nede allikevel om du har løpt mye på samme hastighet ute tidligere. Min Polar viste 50,2 km når jeg løp Bislett 50 k med den for noen år siden. om du skal løpe på spesiell hastighet er det best å bruke rundetider og «lappe» for hver runde. kalkulator for å regne ut dette finner du her: Bislett.info Anonymkode: 45be5...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå