Gå til innhold

Være seg selv, på nett som IRL.

Gjest Timaras

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras

Det har sine for og bak-deler.

Hvorfor er det så vanskelig for mange å respektere at ikke alle er som seg selv?

Noen går egne veier. Er seg selv selv om de er på nett.

Ikke alle trenger å være et nett troll bak en skjerm.

Jeg lager tråder her inne, ja som alle andre så lager jeg tråder, som jeg har opplevd.

Plager de trådene deg, så har du et valg, blokker meg vekk, så slipper du lese alt fra meg.

NEI VENT. 

Det kan du ikke, for da får du ikke med deg underholdning-verdien fra mitt liv.

USJ da, det må du ha med deg selvfølgelig.

Jeg lever jo et spennende liv.

Ikke sant, det er derfor du IKKE klarer å sette på blokkering knappen om meg.

20160831_144854-EFFECTS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for mange å respektere at ikke alle er som seg selv?

Jeg lager tråder her inne, ja som alle andre så lager jeg tråder, som jeg har opplevd.

Plager de trådene deg, så har du et valg, blokker meg vekk, så slipper du lese alt fra meg.

NEI VENT. 

20160831_144854-EFFECTS.jpg

Say what? 😴😴😴

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvem du er, jeg. Mulig du er en som sørger for mye god underholdning, men grunnen til at jeg gikk inn her var overskriften. Jeg trodde du hadde noe på hjertet som kunne starte en interessant diskusjon, men så var det bare narsissistisk rør. Litt skuffet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
32 minutter siden, Jaikkesant skrev:

NEI VENT. 

Jeg har mine tvil. Men om du fortsetter å fortelle deg selv dette så kan det jo hende det går i oppfyllelse. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
9 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har mine tvil. Men om du fortsetter å fortelle deg selv dette så kan det jo hende det går i oppfyllelse. Lykke til! 

Det er jo spennende for de som klikker seg inn. For flere av dere har jo vært inne på mitt nick før og kommentert.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
18 minutter siden, antbug skrev:

Jeg vet ikke hvem du er, jeg. Mulig du er en som sørger for mye god underholdning, men grunnen til at jeg gikk inn her var overskriften. Jeg trodde du hadde noe på hjertet som kunne starte en interessant diskusjon, men så var det bare narsissistisk rør. Litt skuffet! 

Leter etter et sted og få ut litt frustrasjon du da?

Tar det som et kompliment. 

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaikkesant skrev:

Leter etter et sted og få ut litt frustrasjon du da?

Ikke i dag i alle fall, men det kan se ut som du er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaikkesant skrev:

Det er jo spennende for de som klikker seg inn. For flere av dere har jo vært inne på mitt nick før og kommentert.😉

Det er ikke sånn at du tilfeldigvis blander nick og diskusjoner nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
Akkurat nå, antbug skrev:

Ikke i dag i alle fall, men det kan se ut som du er det.

Her er det fin tone.😁

Man må tåle mye her inne.😂😂😂😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jaikkesant skrev:

Her er det fin tone.😁

Man må tåle mye her inne.😂😂😂😋

Du legger jo veldig opp til det selv da. Når man går ut sånn får man ikke kos og klapp tilbake, vet du. Men nå stikker jeg fra denne tråden, så slipper du pes fra meg i alle fall:) Jeg er forresten så godt som den samme i RL som på nett. Det er det greieste, synes jeg, å ikke si mer enn man kan stå for også ansikt til ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
4 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Det er ikke sånn at du tilfeldigvis blander nick og diskusjoner nå?

Nei. Gjør ikke det

Jeg ser jo nicket til flere her på profilen og når det besøkes på min profil.

Så blander ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Nei. Gjør ikke det

Jeg ser jo nicket til flere her på profilen og når det besøkes på min profil.

Så blander ikke.

Wow så jeg skal ta alle de som besøker profilsiden min enten bevist eller ubevisst som ett tegn på at de følger med på alt jeg gjør? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Timaras
3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Wow så jeg skal ta alle de som besøker profilsiden min enten bevist eller ubevisst som ett tegn på at de følger med på alt jeg gjør? 🤔

Det sa jeg ikke. Sier at man kan ikke benekte på at de ikke er innom . Når man ser  nickenene på profilside. Da er det dumt og benekte noe som er åpenbart.😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Det sa jeg ikke. Sier at man kan ikke benekte på at de ikke er innom . Når man ser  nickenene på profilside. Da er det dumt og benekte noe som er åpenbart.😂😂

Vêr ikke hva som er normalt når det kommer til antall profilvisninger, men jeg har endel som har ramlet innom profilen min både en og flere ganger uten at jeg føler meg forfulgt av den grunn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Vêr ikke hva som er normalt når det kommer til antall profilvisninger, men jeg har endel som har ramlet innom profilen min både en og flere ganger uten at jeg føler meg forfulgt av den grunn....

Det blir din sak. Ikke min.😊

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å gå inn på profilen til en ts som lager en tråd med en diskusjon. For jeg tenker som så at den brukeren har flere tråder som er av interesse.

Jeg nekter å tro at noen forfølger deg på profilen din. Og hvis du ser en bruker på profilen din er det for å se hvilke andre tråder du har deltatt på. Jeg tenker slik.

Det ser ut som du har et horn i siden til en eller flere brukere her inne ut fra det du skriver i trådene dine. Jeg tror ikke feilen ligger kun hos de brukerne eller den brukeren. Men hos både deg også.

Jeg har lagt merke til hvordan du svarer de som skriver på trådene dine. Og du kan svare i litt spydig tone. Og noe legger du opp til selv på måten du behandler de som svarer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...