Gå til innhold

Leser DU Se og Hør?

Gjest Timaras

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras

Hva får du ut av det sladderbladet?

Stoler du på all sladderen du leser i Se og Hør.

Leser du Se og Hør for at du elsker sladder om andres privatliv?

Nei, jeg leser ikke Se og Hør. Selv ikke om jeg sitter på et lege eller tannlege kontor.

Sladder har jeg liten interesse av, for min egen del. Hva med deg?  Kaller ikke sladder for underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg leser ikke Se og Hør. Jeg har aldri i mitt liv kjøpt et eksemplar av det bladet selv. Men eks-mannen min synes det var et greit tv-blad å ha for programoversiktens skyld for en del år tilbake siden, så han kjøpte det regelmessig da. Inntil jeg fikk tilbud om blad-abonnement på bladet "På TV". Da kuttet han ut Se og Hør og så abonnerte vi på tv-bladet istedet.

Jeg leser det heller ikke om jeg sitter på et venterom hos legen e.l., velger heller andre ukeblader istedet, f.eks. Hjemmet eller Allers eller hva som måtte ligge på bordet der.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper Se & Hør til jul og påske. Vet ikke helt hvorfor for det står jo ikke så veldig mye av interesse der, men det har liksom blitt en tradisjon. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
34 minutter siden, Million skrev:

Nei, jeg leser ikke Se og Hør. Jeg har aldri i mitt liv kjøpt et eksemplar av det bladet selv. Men eks-mannen min synes det var et greit tv-blad å ha for programoversiktens skyld for en del år tilbake siden, så han kjøpte det regelmessig da. Inntil jeg fikk tilbud om blad-abonnement på bladet "På TV". Da kuttet han ut Se og Hør og så abonnerte vi på tv-bladet istedet.

Jeg leser det heller ikke om jeg sitter på et venterom hos legen e.l., velger heller andre ukeblader istedet, f.eks. Hjemmet eller Allers eller hva som måtte ligge på bordet der.

Ja tv-guid, må enkelte ha i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
26 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Kjøper Se & Hør til jul og påske. Vet ikke helt hvorfor for det står jo ikke så veldig mye av interesse der, men det har liksom blitt en tradisjon. :fnise:

:fnise: Er dere redd for kjedelige påsker med dårlig vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det samme som siste taler - må jo ha kontroll på julefilmene :)

Forøvrig er det sjelden jeg leser et så negativt ladet åpningsinnlegg - hvorfor har du så mye imot Se og Hør?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Timaras
1 minutt siden, applestories skrev:

Gjør det samme som siste taler - må jo ha kontroll på julefilmene :)

Forøvrig er det sjelden jeg leser et så negativt ladet åpningsinnlegg - hvorfor har du så mye imot Se og Hør?

Det er 1 positiv ting i det bladet og det er tv guiden.

Trenger jeg si mer ?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Hva får du ut av det sladderbladet?

Intet!!

Stoler du på all sladderen du leser i Se og Hør.

Absolutt ikke!

Leser du Se og Hør for at du elsker sladder om andres privatliv?

I grunn ganske så uinteressant, men på venterom kan jeg hente frem et blad og i mangel på bil-blader, HiFi-tidsskrifter, friluftslivblader m.m. så velger jeg heller Se&Hør enn Allers etc. Hva skal man finne på om man sitter på et venterom og venter?

Nei, jeg leser ikke Se og Hør. Selv ikke om jeg sitter på et lege eller tannlege kontor.

Å sitte og se i veggen er helt meningsløst i alle fall, da er sågar Se&Hør mer underholdende

Sladder har jeg liten interesse av, for min egen del. Hva med deg?  Kaller ikke sladder for underholdning.

Som nevnt ganske så uinteressant ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jaikkesant skrev:

Betaler ikke 50 kr for tv- guide.  Den har jeg på min tv.😂

Hva skal man med TV-guide når de samme programmene går til de samme tidene uke etter uke, lurer man på noe så er ett blad for å slå opp dette meningsløst i dagens verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
54 minutter siden, made4u skrev:

Hva skal man med TV-guide når de samme programmene går til de samme tidene uke etter uke, lurer man på noe så er ett blad for å slå opp dette meningsløst i dagens verden...

Kan jo være mye bra filmer på C More. Ikke bestandig man har de tidene i hodet .

Det finnes andre blader og aviser som fenger mer en ukens sladder over kjendiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...