Den røde fare Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Noen som har sett/ser på det? Kjenner ingen som ser det og har ingen å diskutere det med😜
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Har sett det meste av de programmene.. Sett flere eller kun Orange County? Anonymkode: 52d6b...55e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 6 timer siden, Den røde fare skrev: Noen som har sett/ser på det? Kjenner ingen som ser det og har ingen å diskutere det med😜 Jeg ser på 😄 Anonymkode: 2c620...967
Den røde fare Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett det meste av de programmene.. Sett flere eller kun Orange County? Anonymkode: 52d6b...55e Orange County er favoritten, men såg både Beverly Hills og New Jersey da det gikk på tv'n😊 O.C er fast følge😂 Er så usikker på om jeg liker Kelly, hun er grei nok iblant, men samtidig så ekkel🙄
Arkiv Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Ja, men jeg ser serien på nettet, så jeg kommer kanskje med spoilere hvis jeg diskuterer det. Anbefaler deg Atlanta hvis du liker OC. De er mye verre. Endret 25. oktober 2016 av Arkiv la til noe
Den røde fare Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2016 4 timer siden, Arkiv skrev: Ja, men jeg ser serien på nettet, så jeg kommer kanskje med spoilere hvis jeg diskuterer det. Anbefaler deg Atlanta hvis du liker OC. De er mye verre. Ser der sjøl🙈 Har igjen 1 eller 2 episoder før jeg "henger med" igjen, har ikke hatt tid på ei stund😑 Så bare fyr løs, jeg ser lell😂 Spørs om jeg må sjekke ut den også, drama å krangler er best på TV 😜 Har dere noen favoritt dame da?
Skravlekråka Skrevet 25. oktober 2016 #7 Skrevet 25. oktober 2016 Ser også på orange county, liker ikke Kelly.. De jeg liker best er Heather, Tamra og Shannon.. Noen ganger liker jeg Meghan, men syntes forholdet mellom henne oh mannen er litt rart..
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #8 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg elsker New Jersey, men syns det er dumt at det ikke blir sendt på norsk tv for tiden.. Liker og Beverly Hills. Ikke så glad i Vancouver. Dumt at de aldri sender de nye sesongene.. Eller at de går på dagtid. Ikke sett siste sesong. Hvor ser dere det hen? Anonymkode: 52d6b...55e
Den røde fare Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, Skravlekråka skrev: Ser også på orange county, liker ikke Kelly.. De jeg liker best er Heather, Tamra og Shannon.. Noen ganger liker jeg Meghan, men syntes forholdet mellom henne oh mannen er litt rart.. Samme her! Mannen hennes er liksom i sin egen verden og virker så likegyldig til at de skal ha barn. Greit nok at han har fra før, men LITT interesse burde han ha😑
Den røde fare Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #10 Skrevet 25. oktober 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker New Jersey, men syns det er dumt at det ikke blir sendt på norsk tv for tiden.. Liker og Beverly Hills. Ikke så glad i Vancouver. Dumt at de aldri sender de nye sesongene.. Eller at de går på dagtid. Ikke sett siste sesong. Hvor ser dere det hen? Anonymkode: 52d6b...55e Når de først har sendt, har det vært gamle episoder🙄 Jeg ser på projectfreetv. etellerannet🙈😜 Det beste med å se på nett, er at man stort sett slipper reklame😃
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #11 Skrevet 25. oktober 2016 Den stemmen til shannon er så sykt irriterende! Ny episode ute nå btw! Anonymkode: 3762a...b04
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #12 Skrevet 25. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker New Jersey, men syns det er dumt at det ikke blir sendt på norsk tv for tiden.. Liker og Beverly Hills. Ikke så glad i Vancouver. Dumt at de aldri sender de nye sesongene.. Eller at de går på dagtid. Ikke sett siste sesong. Hvor ser dere det hen? Anonymkode: 52d6b...55e På nett. http://www.tvmuse.com Anonymkode: f55e3...c64
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #13 Skrevet 25. oktober 2016 6 timer siden, Den røde fare skrev: Orange County er favoritten, men såg både Beverly Hills og New Jersey da det gikk på tv'n😊 O.C er fast følge😂 Er så usikker på om jeg liker Kelly, hun er grei nok iblant, men samtidig så ekkel🙄 New Jersey er jo de verste! Men nå er det jo ganske nye som er gæli med New Jersey og da Anonymkode: b7b55...8f9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #14 Skrevet 25. oktober 2016 Først likte jeg ikke Kelly så mye. Etter de siste eposdene hvor de var i Irland så synes jeg oppriktig synd på jenta. Heather, Shannon og Tamra er alle skikkelig "mean girls". Er dritt lei alle tre. Spesielt Heather og Tamra. FÅ DEM UT! Anonymkode: 4df92...47d
Den røde fare Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter #15 Skrevet 28. oktober 2016 Neeei, Vicky må byttes ut!! Slitsom og ego, og irriterende å høre på😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå