Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg med håret mitt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

aah, håret mitt liker ikke vinter.. det er ganske langt, med mange hårstrå, men de er tynne og porøse.. og det er farget. jeg ser så mange rundt omkring så har så "mettet" hår, og det er så nydelig! viss dere vet hva jeg mener.. ;)

finnes det en god shampoo som kan få håret mitt til å slutte å sprike, samtidig som det ikke blir tungt (liker å ha det litt rufsete)? bruker loreal billigshampoo nå, men det funker rett og slett ikke om vinteren. håret mitt ser dødt og livløst og rimelig lite sexy ut..

kan dere hjelpe meg...? er så lei av å gå til frisøren å kjøpe dyre ting som jeg ikke blir fornøyd med..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan anbefale all soft fra redken,det gir fuktighet til håret. De produktene som gir protein får mitt hår til å bli ENDA mer porøst.Så kan jeg anbefale stailing fra redken undone eller outshine de samler og roer håret.Vis du ikke har råd nå eller noe så kan jeg anbefale den nye serien fra dove,den lilla for behandlet hår,den har en leave in balsam som også er god.

Skrevet

Jeg tror også at redken Allsoft vil være noe for deg.

Ellers så er det nok lurt å bruke et stylingprodukt som feks Redken Outshine, Undone eller Vinylglam.

Har prøvd alle disse selv og de roer ned håret, fjerner frizz og gjør det blankt uten at det blir seigt eller stivt.

Hvis du bor i nærheten av Oslo så kan du kjøpe stylingproduktene på Smart Club i Oslo til 99,- kr stk.

Skrevet

Hei.

Ja,hiver meg på den derre med all soft fra redken. Hårkuren der funker bra...

En annen hårkur som også er bra er Winter Rescue fra Pantene V. Jeg tror den(forløpig) bare kan kjøpes i engangs pakker. Håret mitt ble mykt og mindre pistrete og statisk som det ofte blir om vinteren. man varer opp masken i varmt vann først så da blir det extra deilig...

Jeg har tatt den 3 ganger tror jeg de siste 2 ukene...og syns den funker!...Så den kan du jo kanskje prøve!!

Skrevet

jeg var nettopp hos en frisør men de hadde ikke redken. han anbefalte kerastase bain satin (2) shampooen, er den bra? men skal ta meg en tur imrgen og se etter redken-serien :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Kerastase Nutritive, som frisøren anbefalte deg en av shampoene fra, er ganske lik Redken All Soft. Begge er pleiende shampoer av høy kvalitet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...