Gjest Jacklost Skrevet 24. oktober 2016 #1 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Hvis de skulle laget en sesong med 18 tidligere Farmen deltakere for en stor Farmen sesong, hvem hadde dere ville hatt med? Her min liste Sesong 2 Bjørn Tore Sesong 3 Helgi, Barbro og Eskil Sesong 5 Hugo og Vigdis Sesong 7 Tommy Rodahl Sesong 8 Andreas og Ingvild Sesong 9 Hans Olav og Frode Fagermo Sesong 10 Frank, Finn og Olav Sesong 11 André, Mads, Anja og Marte Sesong 12 Lasse og Laila Det ville blitt tidenes Farmen sesong Endret 16. november 2016 av Kaiser Jacklost XV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 25. oktober 2016 #2 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jarl fra sesong 4 må også med. Ville tatt med Mikkel også. Fra sesong 5 burde Torkel Torve og moren Unni vært med, man trenger noen "ofre" også. De som man kunne ha droppet er Vigdis og Leif-Birger, sistnevnte hadde ingen funksjon foruten å være Siljes vinnende stefar. Frode og Anne Beate ville jeg droppet, heller tatt med Hans Olav fra den sesongen, populært kalt "åreknuta". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #3 Del Skrevet 16. november 2016 På 25.10.2016 den 5.41, Leifern skrev: Jarl fra sesong 4 må også med. Ville tatt med Mikkel også. Fra sesong 5 burde Torkel Torve og moren Unni vært med, man trenger noen "ofre" også. De som man kunne ha droppet er Vigdis og Leif-Birger, sistnevnte hadde ingen funksjon foruten å være Siljes vinnende stefar. Frode og Anne Beate ville jeg droppet, heller tatt med Hans Olav fra den sesongen, populært kalt "åreknuta". Det må jo være damer med også og ikke bare menn Derfor jeg nevnte noen damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 16. november 2016 #4 Del Skrevet 16. november 2016 Spoiler Husker ikke hva hun het eller hvilken sesong hun deltok i, men hun kom inn som utfordrer og lagde et helt forferdelig leven. Hun var en skikkelig bitch av værste sort. Og så hun vegissen fra sesong 2, hadde vært kult hvis det var med noen skikkelige kjøttetere som kunne sette henne på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 16. november 2016 #5 Del Skrevet 16. november 2016 Husker ikke hva hun het eller hvilken sesong hun deltok i, men hun kom inn som utfordrer og lagde et helt forferdelig leven. Hun var en skikkelig bitch av værste sort. Og så hun vegissen fra sesong 2, hadde vært kult hvis det var med noen skikkelige kjøttetere som kunne sette henne på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 16. november 2016 #6 Del Skrevet 16. november 2016 Dette hadde vært gøy.. Men kan dere ikke legge inn bilder, om det finnes, av de dere nevner.. Husker ikke bare med navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 16. november 2016 #7 Del Skrevet 16. november 2016 Sesong 10 med Frank, Finn og Olav var ubetalelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #8 Del Skrevet 16. november 2016 9 minutter siden, Calleia skrev: Dette hadde vært gøy.. Men kan dere ikke legge inn bilder, om det finnes, av de dere nevner.. Husker ikke bare med navn... Skal oppdatere med bilder på mitt innlegg, blir bare artig å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 16. november 2016 #9 Del Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Skal oppdatere med bilder på mitt innlegg, blir bare artig å gjøre Herlig! DET blir kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 16. november 2016 #10 Del Skrevet 16. november 2016 Ville hatt med Live Nelvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #11 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) 4 minutter siden, Calleia skrev: Herlig! DET blir kult! Begynner å bli litt usikker nå, tror det er slik at man ikke har lov å legge ut bilder av kjendiser. Skal jeg ta sjansen dog? Endret 16. november 2016 av Kaiser Jacklost XV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 16. november 2016 #12 Del Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Begynner å bli litt usikker nå, tror det er slik at man ikke har lov å legge ut bilder av kjendiser. Skal jeg ta sjansen dog? Hm.. Kjendiser er vel offentlige er de ikke? ... Ta sjansen a.. Så får de heller moderere det vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #13 Del Skrevet 16. november 2016 7 timer siden, Calleia skrev: Hm.. Kjendiser er vel offentlige er de ikke? ... Ta sjansen a.. Så får de heller moderere det vekk... Nå har jeg lagt til, jøss det tok sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teblad Skrevet 16. november 2016 #14 Del Skrevet 16. november 2016 Gaute Grøtta Grav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #15 Del Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, teblad skrev: Gaute Grøtta Grav Hvem skulle vært programleder da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teblad Skrevet 16. november 2016 #16 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) 7 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Hvem skulle vært programleder da? Har ikke Sarah Natasha Melbye vært det tidligere? Endret 16. november 2016 av teblad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 16. november 2016 #17 Del Skrevet 16. november 2016 7 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Nå har jeg lagt til, jøss det tok sin tid Dæven, nå har du vært effektiv ! Gøy med bilde!😄👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #18 Del Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, teblad skrev: Har ikke Sarah Natasha Melbye vært det tidligere? Var det sesong 1? Skulle likt å se Fridtjof men han fikk jo sparken av tv2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. november 2016 #19 Del Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, Calleia skrev: Dæven, nå har du vært effektiv ! Gøy med bilde!😄👍🏻 Håper ikke de fjerner de, da går jeg amok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teblad Skrevet 16. november 2016 #20 Del Skrevet 16. november 2016 1 minutt siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Var det sesong 1? Skulle likt å se Fridtjof men han fikk jo sparken av tv2.. Vet ikke hvilken sesong. Men Gaute har vært mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå