Helle Mari Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Hei Vurderer å klippe håret mitt, men er så utrolig usikker. Vet at det er mitt valg (og at det vokser ut igjen), men vil gjerne høre deres mening først. Håret mitt er bølgete og veldig tykt. Vurderer å klippe ca. 10-15 cm. Er foreløpig ikke aktuelt å klippe det kortere enn det, da jeg liker å flette det, og i tillegg synes jeg bare det er vanskelig å holde kontroll på det hvis det blir for kort for meg. Det blir så stort da. Legger ved et bilde så dere kan få se ca. hvor mye jeg vurderer å klippe. Bildet til venstre er tatt for to år siden og bildet til høyre er tatt i år.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Ja, det er jo en helt utrolig stor forandring så jeg forstår godt at du må be om råd før du tar denne vanskelige avgjørelsen... Anonymkode: d2cc7...256 4
Gjest Black Amethyst Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg er vel sånn at jeg ikke hadde lagt merke til at du hadde klipt deg. Iallefall ikke om det er kun noen cm. Om det hadde blitt klipt kortere som opp til skuldrene for eksempel eller mer, da ville jeg ha klart sett det! Men det er bra å ta vare på håret ditt, og klippe det når dette er nødvendig for deg. Så klipp bare i vei!
Ananas. Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Gjør ingenting å ta 10-15 cm av det håret. Man merker det godt selv, men andre ser knapt forskjell, om de gjør det i det hele tatt.. Synes absolutt at håret var finest på det gamle bildet, men det kan være fordi tuppene ser bedre ut. 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Fra langt til langt ja! Ingen kommer til å se forskjell. Anonymkode: e1016...4b4 1
Gjest _Carine Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Eg syns du fint kan klippa deg, eg hadde ikkje sett noko forskjell eigentleg, så det er sagt. Om du er svært usikker, så er det ingen som tvingar deg til å klippa meir enn berre tuppane til dømes.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #7 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg er ei som sjelden mener damer bør klippe seg, har langt, tjukt hår selv. Synes godt du kan klippe det. Da blir tuppene friskere og fyldigere, de ser tynnere ut på det siste bildet. Det vokser jo fort ut igjen. Hvor ofte stusser du det i året, eller har du ikke stusset på to år? Kan jeg spørre hvilken sjampo og balsam du bruker? Hvordan steller du håret ditt generelt, og tar du noe tilskudd? ( vitaminer etc ) Du har et flott hår! Anonymkode: bbd17...473 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #8 Skrevet 25. oktober 2016 Syntes ikke det gjør noe om du tar litt. Håret ditt ser "friskere"/ bedre ut på det gammle bilde Fint med langt hår Anonymkode: 5dbc6...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #9 Skrevet 25. oktober 2016 Nydelig hår! Jeg ville ha klippet det slik som du har tenkt. Skjønner forresten ikke helt dette fokuset på om andre ville ha lagt merke til om håret er klippet eller ei. Det viktigste er jo at en føler seg vel Anonymkode: 744c2...086 1
Gjest canacas Skrevet 25. oktober 2016 #10 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg ville klipt alt som er slitt, uavhengig av om det er 10 eller 15 eller 20 cm. Selv har jeg langt hår og klipper det annenhver måned for å unngå store jafs når det blir slitt. Og så ville jeg muligens klipt det opp litt, eller klippet det slik du har det på bildet til venstre. Fint hår
Camigirl Skrevet 27. oktober 2016 #11 Skrevet 27. oktober 2016 Klipp det ca 10cm kortere og klipp det litt opp slik at du får finere struktur i håret ditt. Jeg kan godt klippe deg om du vil.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #12 Skrevet 27. oktober 2016 På 24.10.2016 den 23.25, Helle Mari skrev: Hei Vurderer å klippe håret mitt, men er så utrolig usikker. Vet at det er mitt valg (og at det vokser ut igjen), men vil gjerne høre deres mening først. Håret mitt er bølgete og veldig tykt. Vurderer å klippe ca. 10-15 cm. Er foreløpig ikke aktuelt å klippe det kortere enn det, da jeg liker å flette det, og i tillegg synes jeg bare det er vanskelig å holde kontroll på det hvis det blir for kort for meg. Det blir så stort da. Legger ved et bilde så dere kan få se ca. hvor mye jeg vurderer å klippe. Bildet til venstre er tatt for to år siden og bildet til høyre er tatt i år. Ja! Håret ditt er vakrest på bilde nr 1 Anonymkode: 29a30...4e7 1
Gjest Baremenneske Skrevet 28. oktober 2016 #14 Skrevet 28. oktober 2016 På 25.10.2016 den 1.28, Ananas. skrev: Gjør ingenting å ta 10-15 cm av det håret. Man merker det godt selv, men andre ser knapt forskjell, om de gjør det i det hele tatt.. Synes absolutt at håret var finest på det gamle bildet, men det kan være fordi tuppene ser bedre ut. Enig med Ananas:) -fordi tuppene så litt bedre ut. Ville du ha klippet av deg mer, så hadde jeg protestert- Du har fint hår 😊
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #15 Skrevet 28. oktober 2016 Klipp det noen cm til også, ingen som ser det! Å håret ditt ser ganske slitt ut så det trenger det Anonymkode: c66a5...1c9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #16 Skrevet 28. oktober 2016 Du skal klippe ganske mye mer enn 10-15 cm før du ikke kan flette det lenger da. Klipp i vei! Anonymkode: 748cf...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå