Gå til innhold

Liker dere makeup store produktene?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Så de hadde såååå mye fint i DetNye...så jeg lurer på hva folk syns :)

Ikke værst pris heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke helt spørsmålet.. :oops:

Spørsmålet er tittelen... :wink:

(Om du liker produktene fra "Make-up-store")

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmålet er tittelen... :wink:

(Om du liker produktene fra "Make-up-store")

;)

Skrevet

De har akkurat åpnet i Oslo, men jeg var selvsagt på plass på åpningsdagen :oops:

Kjøpte en concealer (til urenheter og ujevn hud, ikke under øynene) som jeg liker kjempegodt - Easy Cover Red.

Samt en øyenskygge som er helt OK, men ekstremt diskret farge så jeg ser den nesten ikke (det var da også meningen)

Og en eyeliner-blyant som jeg ikke liker så godt, men det er pga fargen, ikke konsistensen.

En venninne av meg gikk helt amok og har shoppet masse der allerede, men hun er også veldig fornøyd med alt sammen.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvor ligger den?

er det den som ligger like ved youngs torget?

Skrevet

Den ligger i Bogstadveien, inngang fra Industrigata. Ved siden av Tanum.

Skrevet

Jeg har en øyenskygge som jeg er relativt fornøyd med. Den sitter godt, men det kan være fordi jeg bruker den over en Lancôme skygge...

Skrevet

Jeg syns også de har kjempe mye fint.

Har lyst på en eyeliner derifra. Blå med glitter i.

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

HVordan er prisene sammenlignet med andre merker?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har to pudderøyenskygger med glitter i som jeg elsker. Kjempefine og usedvanlig holdbare. De kostet rundt 130 kr. Og så har jeg en glittereyeliner til festbruk, husker ikke prisen og tror den har gått ut av produksjon. Ellers er den fyrrige russiske damen som jobber i MakeupStore i Bergen en opplevelse i seg selv!

Skrevet

Har mange produkt frå Make Up Store og er veldig fornøyd, prisane er heilt greie. Og servicen er til tider veldig bra:)

Kvar gang eg har vore der (nesten) har den russiske dama som Anniemal nevner over her anbefalt meg knall oransj øyenskygge....:) Og sjølvsagt ein HAUG andre produkt!!

Skrevet

Jeg har også flere produkter derfra, bla en øyenskygge, en kajal og leppestift. Vært veldig fornøyd, gode og drøye produkter.

Har for øvrig handlet hos den russiske damen jeg også, hun er noe for seg selv :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...