Gjest Timaras Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Merker en varme . Merker et stryk i ansiktet, selv om jeg er alene her. Merker at noen rører ved brystpartiet ( ikke puppene). Varmen sprer seg i kroppen. Merker at på noen timer så føler jeg mer energi. Den energien gir meg indre glede. Takk hvem du nå en er. Godt og vite at noen bryr seg nok til og gi meg energi over avstander. Jada jeg er mottakelig for merkelige opplevelser om du lurer. Har vel en del bevis på diverse bilder. Mange har spurt meg om jeg ser det samme som d4m på mine egne tapte bilder. Jada jeg og ser Kall det hva du vil. Jeg med flere til vet. Kan liksom ikke bare skyve det under matta lengre. Kunne lagt ved bilde bevis. Men jeg gjør ikke det for de er signert. Har du troen på at det skjer mye mellom himmel og jord som man ikke har kontroll på? Kunne lagt ved en link. Det er jo ikke lov å reklamere for egne ting. Det blir ikke reklame. Men en bekreftelse.
Gjest Timaras Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Havnet visst i feil tråd. Vel vel. Dere midler får flytte den til rette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå