absinthia Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter #21 Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Hoho.. Fant ut at de viste Colargol i " slå på hjul" fra 1983 med TrondViggo,Flode og div gjester. Endret 29. oktober 2016 av absinthia
Severin Skrevet 1. november 2016 #22 Skrevet 1. november 2016 Jeg har "surfet" gjennom arkivet i ca. tre år, og har funnet gamle minner, saker jeg hadde glemt jeg hadde sett og massevis av moro fra før min tid, men "gamle kjenninger". Et minne jeg gjerne vil dele: https://tv.nrk.no/serie/fjernsynsteatret/FDRP29000394/21-08-1994 Denne "novellefilmen" husker jeg ble vist en gang da jeg var rundt 7-8 år, og det har irritert meg i årevis at jeg aldri husket hva den het. Et tilfeldig søk av Aud Schønemann, (som jeg helt hadde glemt var med), gjorde at jeg kjente igjen beskrivelsen av plottet. Noen andre som kan huske å ha sett denne?
Gjest chisandra Skrevet 21. november 2016 #23 Skrevet 21. november 2016 På 1. november 2016 den 22.47, Severin skrev: Jeg har "surfet" gjennom arkivet i ca. tre år, og har funnet gamle minner, saker jeg hadde glemt jeg hadde sett og massevis av moro fra før min tid, men "gamle kjenninger". Et minne jeg gjerne vil dele: https://tv.nrk.no/serie/fjernsynsteatret/FDRP29000394/21-08-1994 Denne "novellefilmen" husker jeg ble vist en gang da jeg var rundt 7-8 år, og det har irritert meg i årevis at jeg aldri husket hva den het. Et tilfeldig søk av Aud Schønemann, (som jeg helt hadde glemt var med), gjorde at jeg kjente igjen beskrivelsen av plottet. Noen andre som kan huske å ha sett denne? Jeg så den nå, etter å ha fulgt linken din.
caskerette Skrevet 23. november 2016 #24 Skrevet 23. november 2016 Gleder meg til å se "Natt i nitti", nyttårssendingen til 1990. Den skal jeg se til nyttår :-) Og så har jeg kost meg med U: Tur-retur, om en gjeng ungdommer de hadde samlet sammen som skulle dra på interrail i Europa. Reality-tv før begrepet var oppfunnet. Jeg har lett etter U: 8 1/2 også, da de samlet en gjeng ungdommer i et kollektiv (og en av dem var gravid, derav den "halve"), men den finner jeg ikke. Noen som husker den og vet om den er lagt ut?
absinthia Skrevet 23. november 2016 Forfatter #25 Skrevet 23. november 2016 2 timer siden, caskerette skrev: Gleder meg til å se "Natt i nitti", nyttårssendingen til 1990. Den skal jeg se til nyttår :-) Og så har jeg kost meg med U: Tur-retur, om en gjeng ungdommer de hadde samlet sammen som skulle dra på interrail i Europa. Reality-tv før begrepet var oppfunnet. Jeg har lett etter U: 8 1/2 også, da de samlet en gjeng ungdommer i et kollektiv (og en av dem var gravid, derav den "halve"), men den finner jeg ikke. Noen som husker den og vet om den er lagt ut? Har også lett etter den' men har ikke funnet den. Husket ikke at den het 8 1/2, men bare at de kalte huset Lykkebo eller noe slikt. Har trålet alle programmene til U, uten å finne den. De legger ganske ofte ut nye programmer i arkivet, så det er mulig at det dukker opp. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #26 Skrevet 24. november 2016 Hehe, 5-på ligger ute. Jeg var med i denne konkurransen. Ganske festlig å se seg selv og en haug med kjenninger så mange år senere Anonymkode: b000b...911 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 #27 Skrevet 27. november 2016 På Thursday, November 24, 2016 den 6.21, AnonymBruker skrev: Hehe, 5-på ligger ute. Jeg var med i denne konkurransen. Ganske festlig å se seg selv og en haug med kjenninger så mange år senere Anonymkode: b000b...911 Jeg var også med :-) Anonymkode: e2d86...b0d
TankefullPåMandag Skrevet 30. november 2016 #28 Skrevet 30. november 2016 For uten om Rød snø som var helt sinnsykt bra å se på i 2016, må jeg også nevne Vestavind! Magisk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå