Gjest Blushing Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Er forelsket i en kollega, vi prater en del sammen og har en harmonisk tone. Men jeg tør ikke å ta noe videre initiativ. Har i meg at det er mannens ansvar liksom. Nå er jeg såååååååå utålmodig, er skikkelig tent på han og vil noe mer, men jeg er redd for å skremme han. Hva synes dere gutter. Er det greit at dama står på for å få litt fart i sakene? Vet jo ikke om han føler det slik jeg gjør, men han gir uttrykk for at han liker meg som person. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Er det ikke likestilling på dette feltet idag da? Tror de aller fleste menn synes det er kjempehyggelig hvis damene også tar intiativ. Overrask han med å be han med ut på kino, middag e.l. Men ikke press på for hardt eller fort. DET er noe vi menn er flinke til, og det går som regel galt hver gang! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Hiv deg ut i det du. Du vil angre senere his du lar sjansen gå fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Kast deg ut i det. Kjempesexy med jenter som vet hva de vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blushing Skrevet 25. juli 2002 #5 Del Skrevet 25. juli 2002 Får se om jeg tør å gjøre et framstøt. :oops: Har vanvittig tenning på ham, så jeg må bare ikke la det gå fra meg, huttetu. Det var enklere før i tiden, tror begge kjønn blir litt usikre, spesielt hvis man ikke har fått litt å mote seg opp på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2002 #6 Del Skrevet 27. juli 2002 er dere single fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blushing Skrevet 27. juli 2002 #7 Del Skrevet 27. juli 2002 Jepp, heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå