AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Har nylig flyttet til Oslo, så har ikke vært på legevakten her enda. Er student, så har ikke lege her, ei heller har skolen jeg går på noen fastlegeordning. Har hatt store problemer med UVI tidligere, og har de siste par gangene dratt til legen sporenstreks og fått behandling, eller dratt på legevakten og fått nok til å klare meg til dagen etter slik at jeg får dratt til fastlegen. Merker jeg har påbegynennde UVI nå. Er hvilken legevakt man tilhører noe spesielt man må tenke på her? Er dette nok å dra på legevakten? Har jo ikke fastlege her. Kan jeg få resept for full kur på legevakten? Mvh Au. Anonymkode: 7ac06...420
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Ja, du kan gå til legevakten, og ja de kan gi resept på kur for UVI. Anonymkode: a6bac...0da
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, du kan gå til legevakten, og ja de kan gi resept på kur for UVI. Anonymkode: a6bac...0da Spiller det noen rolle hvilken legevakt man går på? (Det er ikke inndelt etter by-soner?) Er redd for å bli ledd av for å komme med noe såpass "useriøst" (særlig ettersom det ikke har slått ut enda med feber e.l) eller i verste fall avvist/få beskjed om å vente for å se om det blir verre.. Anonymkode: 7ac06...420
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Er det ikke bare den ene legevakten da? Den store ved storgata 40? Har du ikke fastlege så er det bare legevakten du kan gå til. Da skal de ikke avvise deg, men det kan hende at du må vente en god stund. Anonymkode: a6bac...0da
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare den ene legevakten da? Den store ved storgata 40? Har du ikke fastlege så er det bare legevakten du kan gå til. Da skal de ikke avvise deg, men det kan hende at du må vente en god stund. Anonymkode: a6bac...0da Vet det er en på Aker også. Får nesten bare ta meg turen ned da :-) Kan gjerne sitte lenge å vente - har vanligvis et veldig raskt sykdomsforløp fra jeg merker symptomene til jeg ligger rett ut med mindre jeg får umiddelbar behandling. Så venter heller en stund. Anonymkode: 7ac06...420
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå