Gå til innhold

Jeg har vært på en vellykket date.. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca en måned siden matched jeg med en fyr på tinder, det var faktisk et uhell at jeg trykte på superlike på han, noe som egentlig var litt kleint, men hva så. Så starten han samtalen og fyren virket ganske grei. Vi pratet bare sånn casual på tinder, da han deretter spurte om jeg ville ta en kaffe med han endag. Jeg var egentlig ikke så gira på å treffe nye folk, siden jeg har hatt så mange tinderdater som har gått skeis. Så jeg trakk meg egentlig litt tilbake. Men.. Jeg hadde en god følelse på denne mannen, og den har jeg et godt forhold til. Så etter en uke så tenkte jeg på han igjen, og tenkte bare why the heck not. 

Så skreiv jeg ei melding der det sto hvis du fortsatt er interessert kan vi møtes denne uken. Han er en veldig travel fyr (student på heltid) så han sa at han skulle komme tilbake til det. Greit nok, jeg ventet i 3 dager ish, der jeg egentlig tenkte det var en soft rejection. Men plutselig så var han ledig på fredag og vi chattet heller ikke noe mer før den tid. Så kom den store dagen og vi møttes i sentrum. Fra min side så følte jeg at vi hadde god kjemi, masse til felles, mye latter og at selv om han måtte stå opp klokken 6 dagen etter, så satt vi å prata langt ut på kvelden. Hvem vet kanskje jeg oppfattet det jeg ville oppfatte, uansett så var han interessert i hva jeg mente og en veldig gentleman. Jeg fikk nr hans lagret på telefonen min, og han foreslo at vi kunne møtes igjen, men at vi avtalte det på melding. Han fortalte at grunnen til at han ikke chattet så mye før daten var fordi han likte best å snakke in real life, i tillegg til at han ikke ville skape noen andre forventninger før vi møttes. For meg virker han som en veldig travel fyr, som har masse å gjøre og han er på universitetet hele dagen . Men daten var på fredag, så jeg lurer på hvor lenge jeg skal vente med at han tar neste intiativ. (Han har nr mitt)

Herregud, jeg likte daten veldig godt og han virket som en ordentlig fyr, noe som jeg ikke har opplevd på en god stund. Er løpet kjørt eller skal jeg vente? 

Anonymkode: 45a8d...3f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi deg noen dager så sender du en melding og spør om dere skal treffes igjen snart. 

Når dama og jeg hadde møttes, hadde vi masse avtaler på hver vår kant, så det gikk noe tid før vi begynte å ha tid begge til å treffes hyppig. Men når forholdet begynte å bli seriøst, da var det aldri problem å finne tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...