Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg skal på intervju som butikksjef i en butikk i Varner kjeden, og lurer på om noen her vet hvor mye man har i lønn? Som butikksjef, og om noen jobber i Varner, hva har man i lønn som butikksjef i denne kjeden?

Skrevet

Jeg er butikksjef med 5 ansatte, og tjener 34500 i mnd pluss bonus (kan være max 70.000 pr år).

Anonymkode: d9319...b50

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det 34.500 etter skatt eller før? Eventuelt hvor mye det er etter skatt ? Er veldig interessert i en slik stilling og bare nysgjerrig på inntektene jeg ville eventuelt fått 😊😊

Skrevet
5 timer siden, Rainbow20 skrev:

Er det 34.500 etter skatt eller før? Eventuelt hvor mye det er etter skatt ? Er veldig interessert i en slik stilling og bare nysgjerrig på inntektene jeg ville eventuelt fått 😊😊

Nå er ikke jeg den som svarte deg, men er temmelig sikker på at det er brutto månedslønn hun sikter til, altså før skatt. Jeg er også butikksjef for 9 ansatte, og har en grunnlønn på 415 000,- I tillegg får jeg en varierende årlig bonus, så lønnen er i realiteten en god del høyere. Men det er mye jobb og mye ansvar. Føler jeg tjener bra, men har veldig lite fritid. 

Anonymkode: 93537...306

Skrevet
5 timer siden, Rainbow20 skrev:

Man pleier som regel å oppgi før skatt, da folk skatter forskjellig..

Anonymkode: 55b5e...adf

• Liker 2
Skrevet

Hehe.. varner ja - ikke tro du starter høyt iallefall :)

Anonymkode: e1e3a...d91

• Liker 2
Skrevet

Ei jeg kjenner er butikksjef for en Vero Moda-butikk. Hennes lønn er 31 000 før skatt, ingen tillegg i lønna (som kveldstillegg, helgetillegg etc). 

Jeg, som ass.daglig leder i en kjederestaurant tjener mer enn henne. 

Anonymkode: 42083...8eb

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har 30 000 før skatt. Er butikksjef i en butikk for 9 ansatte. Jeg får ingen kveldstillegg eller helgetillegg. Jobber jeg overtid, er det ingen betaling. Vi har en bousordning, men som regel må man jobbe beinhardt og stå masse over for å få denne bonusen. Det er ihvertfall mitt inntrykk. Den personen i firmaet som har fått flest bonuser jobber ofte doble vakter. 

Å jobbe som butikksjef er spennende og man lærer enormt mye. Man blir mester i å løse problemer og hobbypsykolog for sine ansatte. Jeg er dog på jakt etter en annen jobb. En jobb der man faktisk får betalt om man må inn å jobbe ekstra og slipper å få telefoner hele fridagen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...