AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Han jeg dater nå har så stor penis. Den er tykk å det er smertefullt i starten av samleiet. Vi har brukt kondom siden jeg ikke går på noen prevansjon, noe som gjør at det blir veldig mye friksjon uansett hvor mye glidemiddel vi bruker. Jeg fikk en rift bak mot mellomkjøttet og begynte blø. Jeg lurer på om skjeden vil bli videre? Og isåfall permanent utvidet eller vil den tilpasse seg hans størrelse? Anonymkode: eae71...57d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han jeg dater nå har så stor penis. Den er tykk å det er smertefullt i starten av samleiet. Vi har brukt kondom siden jeg ikke går på noen prevansjon, noe som gjør at det blir veldig mye friksjon uansett hvor mye glidemiddel vi bruker. Jeg fikk en rift bak mot mellomkjøttet og begynte blø. Jeg lurer på om skjeden vil bli videre? Og isåfall permanent utvidet eller vil den tilpasse seg hans størrelse? Anonymkode: eae71...57d Hvor lang og tykk er den? Anonymkode: 0cb49...c0c 1
PetrovaFire Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Tror skjeden din vil utvide seg littegranne med tiden, men vil nok bare kjennes under samleie. Men litt usikker der, men tror ikke den blir permanent utvidet. Uansett er det veldig viktig for dere å bruke masse tid til forspill, slik at du blir ordentlig våt og klar. Noen tips til stillinger som kanskje gjør det lettere: http://www.sex-stillinger.no/sexstillinger-for-store-peniser.html
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Han har vel det man kaller et luksusproblem Anonymkode: 96895...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har vel det man kaller et luksusproblem Anonymkode: 96895...ce0 Kan ikke du ta å lese hva ts spør om Anonymkode: 2c0c6...caf 3
Apekatten Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Skjeden vil utvide seg etter hvert, og det er viktig at du er våt nok når dere har samleie.
Hulderen Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har vel det man kaller et luksusproblem Anonymkode: 96895...ce0 Det er ikke et luksusproblem, det er et problem. 9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 Vært sammen med noen store..jeg er trang 🙈 min erfraring er at man blir bedre til å slappe av der nede- men så strammer det seg etterhvert igjen av seg selv/ved kniping. Første gang jeg hr htt Sex med noen av vanlig str. Etter de med stor har det ikke akkurat vært så deilig. Nå høres det ut som jeg har meg med alle, har egentlig ikke det 😂😂 Anonymkode: daa9e...19f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #9 Skrevet 24. oktober 2016 Her det bare for ts å bite i hodeputa og la det stå til. Om en stund vil din vagina utvide seg og du har tilpasset den store penisen. Anonymkode: b4788...1b7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #10 Skrevet 24. oktober 2016 Det kommer til å være himmelsk for deg når din vagina tilpasser deg hans størrelse. Men om det en dag blir slutt, og du finner en med normal størrelse, så håper jeg for din del at du kan klare å akseptere det selv om fyren er perfekt ellers Lykke til! Anonymkode: 9673c...681 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #11 Skrevet 24. oktober 2016 Synes det er respektløst. Tenk at en partner kan forårsake at fremtidig partner blir dårligere. I hvertfall i starten. Jeg kjente forskjell på dama at hun hadde vært utro da jeg var på jobbreise i 3 uker og jeg er selv over normalen Anonymkode: f26ee...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #12 Skrevet 24. oktober 2016 Var derfor jeg spurte henne og hun innrømmet det. Det var med en på treningen som jeg vet var stor Anonymkode: f26ee...fd2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #13 Skrevet 24. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er respektløst. Tenk at en partner kan forårsake at fremtidig partner blir dårligere. I hvertfall i starten. Jeg kjente forskjell på dama at hun hadde vært utro da jeg var på jobbreise i 3 uker og jeg er selv over normalen Anonymkode: f26ee...fd2 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var derfor jeg spurte henne og hun innrømmet det. Det var med en på treningen som jeg vet var stor Anonymkode: f26ee...fd2 Hæ? Hva har dette med ts å gjøre? Anonymkode: 502a7...d3e 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #14 Skrevet 24. oktober 2016 Min mann er velutrustet og jeg har etter 13 år sammen med ham ikke blitt noe mer tilpasset hane størrelse. Er han for rask blir det rift. God oppvarming og rolig/sakte penetrering og vi unngår problemet. Anonymkode: a8ce6...c46 3
eksentrisk Skrevet 25. oktober 2016 #15 Skrevet 25. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann er velutrustet og jeg har etter 13 år sammen med ham ikke blitt noe mer tilpasset hane størrelse. Er han for rask blir det rift. God oppvarming og rolig/sakte penetrering og vi unngår problemet. Anonymkode: a8ce6...c46 Skulle du ønske han var bittelitt mindre? Høres ut som spontan sex er vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #16 Skrevet 25. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er respektløst. Tenk at en partner kan forårsake at fremtidig partner blir dårligere. I hvertfall i starten. Jeg kjente forskjell på dama at hun hadde vært utro da jeg var på jobbreise i 3 uker og jeg er selv over normalen Anonymkode: f26ee...fd2 Kan menn vite om dama er utro? visste ikke at menn kunne kjenne det...????? Anonymkode: 3e46e...807
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #17 Skrevet 25. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hva har dette med ts å gjøre? Anonymkode: 502a7...d3e Det var litt om utviding. Men er jo alltid spennende å lese hva andre skriver ;))) jeg lærte noe av at han skrev det iallfall Anonymkode: 3e46e...807
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #18 Skrevet 25. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan menn vite om dama er utro? visste ikke at menn kunne kjenne det...????? Anonymkode: 3e46e...807 Joda, hvis du har vært utro med en som er endel større enn mannen din, og du har sex med mannen din kort tid etterpå. Dvs vagina har ikke rukket åntrekke seg sammen. Så ja. Anonymkode: 2239b...67d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå