Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #1 Skrevet 22. november 2004 Bruker selv følgende for tiden: Til håret: -Clairol herbal essences fruit fusions shampo og balsam (rosa versjon, lukter himmelsk) -Redken all soft heavy cream hårkur Til huden: -Shiseido pureness foaming cleansing fluid (alkoholfri renselotion) -Shiseido pureness balancing softener (alkoholfri tonic) -Shiseido pureness matifying moisturiser (alkoholfri fuktighetslotion) -Biotherm aquasource yeux øyekrem (er småbarnsmor som får mindre søvn enn jeg trenger...) -Garnier body cocoon body lotion (oransje versjon) -lypsyl: Labello hydro care Sminke: -øyeskygge: Chanel, Estee Lauder -lipgloss: favoritten er nok Versace... -mascara: Lancôme (Definicils & Hypnôse, kjøpte nylig på Strawberrynet, fordi min Maybelline SkyHighCurves var tom) -eyeliner: H&M kajal og IsaDora -sminkefjerner: L`Oreal Waterproof Make-Up Remover (tofase) Synes fortsatt at jeg egentlig bruker en del for dyre produkter. Men det er så vanskelig å finne rimelige erstattere som funker like bra!... Andre med samme "problem"? Vil jo se best mulig ut, forfengelig som man er... (Vil bare legge til at jeg tidligere himlet med øynene over alle som brukte penger på kosmetikk og sminke... Man kunne jo finne alt billig på H&M! :oops:)
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #2 Skrevet 22. november 2004 Jeg har svart deg i den andre tråden....
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #3 Skrevet 22. november 2004 Denne tråden er til for folk som ønsker å liste opp produktene de bruker jevnlig for tiden.
Gjest Ethereal Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Hår: TIGI Dumb Blonde shampo og reconstructor, Alterna Hemp Seed ditto. Styling fra Sebastian, men gjerne billig hårspray (Taft fra Schwarzkopf er bra). Kropp: dusjsåpe fra HTH, Palmolive eller Dove. Bodylotion, Biotherm, L'Oreal eller Body Shop. Deodorant fra Dermalogica, men liker også HTH (nøytral lukt). Håndkrem fra Body Shop (Africa Spa) hjemme, Aveda på jobb. Ansikt: Rens fra Dermalogica (Ultracalming), ansiktsvann fra Phytomer (det beste for å roe irritert hud, lukter rose). Ansiktskrem fra Decleor, nattbalsam fra Decleor. Øyenkrem fra Exuviance. Sminke: Concealer Kanebo eller YSL, løst pudder fra Versace, solpudder fra YSL. Eventuelt full pakke fra Bare Escentuals. Mascara fra L'Oreal, Shiseido (vannfast), Rubinstein eller YSL.
Saga Skrevet 23. november 2004 #5 Skrevet 23. november 2004 Hår: Dove (den nye), hårkur fra frisørsalong for naturhår (husker ikke helt hva den heter) Garnier long & strong Ansikt: Nivea eller garnier ansiktskrem, Kanebo foundation, CoverGirl pudder, L'oreal blush, Diorlive mascara, juicytubes fra lancome.. Leter fremdeles etter den perfekte øyenskyggen og mascaren. Har tenkt å begynne å bruke Dermalogica. Parfyme: Echo av DavidOff of Naomagic (Naomi Campbell) Kropp: Puma bodylotion (mm..)
LilleSol Skrevet 23. november 2004 #6 Skrevet 23. november 2004 hår tigi volumshampo og balsam(orker ikke se etter det eksakte navnet) hårprod. fructis xxl og Elnett (!) ansiktshud dermalogica cleanser og ssc. ansiktsolje fra decleor bodylotion body butter sminke bare escentuals, diorshow, diverse øyenskygger og kajaler. touche eclat (avhengig) selvbruner piz buin dusjsåpe en med ferskenlukt fra cubus! (og utrolig nok tåler jeg den)
Midnattsol Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Hår: For tiden Dove men ellers Redken shampo og balsam. Som regel All Soft men har lyst til å prøve en som heter So Long(??) etter anbefaling av frisøren. Kur: Joico K-pak eller Redken Anti Snap Leave in. Kropp: Olive Body&Shower Gel fra Body Shop Olive Body Butter Ansikt: Dermalogica Special Cleansing Gel Dermalogica Skin Smoothing Cream på denne tiden av året, ellers Dermalogica Active Moist. Sminke: Varierer litt med hva jeg bruker, så bruker ikke ALT hver dag. Chanel pudderfoundation Kanebo pudder Lancome solpudder ArtDeco øyenskyggebase Øyenskygger, går mest i brun og lys rosa. Liker de fra Body Shop men med basen sitter de fleste godt. Kajal fra Body Shop Inliner - IsaDora Diorshow mascara, svart
Carmen_ Skrevet 23. november 2004 #8 Skrevet 23. november 2004 Joico K-Pak (hele serien :-? ). Redken Shampoo og balsam, kur + split ends greie (all soft). Glans serum fra Redken. Dermalogica dermal clay cleanser, active moist kremen. Body shop vit.e øyenkrem. Dermalogica skin hydrating creme og bodybutter. Dermalogica saltskrubb greie Dr.Greves intimsåpe. Lux showergel. St.Tropez selvbruner. LDB tinted daycreme. solpudder fra chanel. Lash queen mascara. Øyenskygge fra diverse steder (liker en fra h&m best). En rouge/highlighter fra BS. Og øyenbrynspenn fra Lumene. +++++++
Gjest Lilleulv Skrevet 23. november 2004 #9 Skrevet 23. november 2004 Til håret: Kérastase resistance sjampo og balsam Kur: joico K-pak og Joico moisturizer Styling: Tigi catwalk sexed-up tonic og fructis XXL skum Til huden: Dermalogica skin smoothing cream Derm. special cleansing gel Øyensminkefjerner: Simple Lepomade: Labello med farge Til kroppen: L'oreal grønn boks peeling Dove silkening body lotion Vichy deodorant Sminke: Kanebo Concealer ID bare minerals foundation solpudder fra body shop L'oreal øyenskygge i brun metallic YSL faux cils mascara Rimmel svart kajal Max factor rouge Lipgloss i en eller annen plomme-farge fra HM Dip liner fra HM
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #10 Skrevet 23. november 2004 Hår: Akkurat nå: Loreal et eller annet, tom for redken all soft shampo. redken all soft balsam, og en leave - in spray. Bruker lite styling, men når jeg gjør, bruker jeg catzy et eller annet. Hud: Biotherm renseskum, biotherm øyekrem, Lancome impactive( suuuuuuuuuuper) fuktighetskrem. har også en fuktighets"booster" fra biotherm jeg bruker når jeg er litt tørr. Sminke: Concealer fra kanebo, foundation for CD, blush fra Loreal, kajal fra lancome, mascara-booster fra lancome, mascara fra helena rubinstein(lash queen) og en fra nivea, m gummi-børste; som faktisk er veldig ok!!! Kropp: Deo fra biotherm, ellers fint lite
Gjest Étoile Skrevet 23. november 2004 #11 Skrevet 23. november 2004 Hår: Sjampo og balsam: Aveda Blue Malva el. Mop Glisten. Kur: Joico Moisturizer Styling: Sebastian Potion 9, varmebeskyttende spray fra Paul Mitchell, et eller annet wella-skum fra dagligvare, Vinyl glam fra Redken, spray fra Redken. Kropp: Skrubb: Loreal exfotonic el. bodyshop skrubbehandsker med Biotherm aquathermale dusjsåpe. Dr. Greve dusjsåpe Lotion: HTH, Dermalogica eller Olive Body Butter Deo: Vichy/Biotherm/Sterilan Ansikt: Ultracalming Cleanser el. Special Cleansing gel Daily microfoliant, ansiktsolje fra Decleor, Dermalogica intensive moisture balance, nattbalsam fra Decleor. Moisture defence antioxidant eye cream fra MD. Formulations. Sminke: Touche eclat + kanebo total finish el. løst transparent pudder fra estee lauder. Evt concealer fra MAC + MAC studio finish foundation. Rouge fra MAC, evt solpudder fra Art Deco. Kanebo flytende eyeliner. Faste linere i forskj. farger fra Rimmel, Chanel, H&M Øyenbrynsblyant fra YSL Øyenskygger fra MAC, Chanel, Estee Lauder. Mascara: Maybelline full n' soft i brunsort eller HR Extravagant Gloss fra Clarins Leppepomade fra Santé el. Mentholatum (Bruker ikke alt dette daglig, men dette er det som brukes jevnlig)
Maetzii Skrevet 23. november 2004 #12 Skrevet 23. november 2004 Kropp: Palmolive Asan Sterilan chrystal clear deodorant/antiperspirant Hår: head&shoulders shampoo med sitron Sminke: Rimmel Exxagerate Waterproof mascara et par eyelinere fra H&M Ansikt ellers: Savex Clearasil mild peeling Innimellom ansiktsmasker av engangsbruk-pose-varianten fra Christy Jeg føler meg helt ekkel om jeg prøver å putte på fuktighetskremer og sånne ting... usj..
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #13 Skrevet 23. november 2004 Hår: shampo og balsam: Redken Allsoft eller Joico K-pak hårkur: Joico K-pak styling: har eksperimentert litt her i det siste, bytter mellom Tigi Curl Jam, Redken Vinyl Glam, Redken Outshine, Redken Undone, Sebastian Smoothing Groomer og et serum fra Kerastase. (jada, vet jeg er en produktjunkie :oops: ) Ansikt: rens: Special Cleansing Gel fuktighetskrem: Skin Smoothing Cream øyekrem: Clarins Beauty Flash Balm peeling: Biotherm Double Exfoliant dyptrensende maske: Guinot Pure Balance Kropp: peeling: en fra Nivea dusjsåpe: Palmolive intimvask: Aco bodylotion: bytter mellom Elisabeth Arden Green Tea, Guinot og Nivea. Sminke: mascara: Rimmel Exaggerate, L'oreal Voluminous x 4 øyenskyggebase: Art Deco øyenskygge: mange forskjellige merker og farger, alt fra H&M til Versace rouge: Clarins Multi Blush øyenbrynsgele fra H&M øyenbrynsblyant fra kanebo concealer: Guerlain Precious Light lepomade: Biotherm Aquasource lipgloss: Juicy Tubes sminkefjerner: L'orel tofase Bruker selvfølelig ikke alt hver dag.
ivanka Skrevet 23. november 2004 #15 Skrevet 23. november 2004 hår redken all soft shampoo redken all soft balsam redken all soft leave-in soft ends redken glass look kropp palmolive extra sensitive dusjsåpe garnier skrubb gul garnier bodylotion gul streilan deo: crystal/ oxygen roll-on/ oxygen stick ansikt dermalogica ultracalming cleanser dermalogica daily microfoliant l'oreal pure zone ansiktsvask decleor aromessence ylang-ylang decleor hydra-mat decleor hydra floral lancome primordiale optimum yeux dr hanuschka rose cream clinique pore minimizer refining lotion sminke nina ricci foundation: flytende eller kompakt shiseido concealer shiseido løspudder chanel rouge h&m øyenbrynsgele kanebo mascara clinique quickliner/ superfine liner for eyes clinique/ chanel øyenskygge clinique moisture sheer lipstick shiseido kompaktpudder (men ikke alt hver dag)
hilli Skrevet 23. november 2004 #16 Skrevet 23. november 2004 Hår Pantene Shampo og Balsam Ansikt Clarins Anti-Pollution day cream Clinique repairwear day The Body Shop Aloe Vera day cream alt ettersom hvor tørr huden min er den dagen. Sminke YSL Touche éclat Chanel wet et eller annet eyeliner Max Factor strech for øyeblikket, elllers Great Lash. H&M Rouge H&M Øyenbrynspudder Kropp TBS Dry Mist Sesame oil Biotherm blå bodylotion HTH Alt ettersom hva jeg finner først.
Morea Skrevet 23. november 2004 #17 Skrevet 23. november 2004 Hår:: Keune sjampo og balsam for farget hår. Kur i samme. Fudge voks Elnet hårspray Hud ansikt: Chanel precision hudpleie Clarins øyekrem Biotherm hydramax Biotherm ansiktsskrubb Garnier saunamaske Hud kropp: Biotherm skrubbekrem Biotherm bodylotion Palmolive spasåpe Clarins håndkrem Sminke YSL foundation YSL concealer Dior solpudder Estee Lauder mineralit. skimmerkrem Stila smudgepot eller MAC øyenskygge Maximeyes mascara Stila gloss i strawberry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå