Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex rundt eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er ulike teorier om hva som er best. Jeg har en mann med litt lavere antall sædseller, selv om han fikk beskjed om at sædprøven hans var normal. Har dere tro på å ha sex hver dag eller annen hver dag rundt eggløsningen?☺️

Anonymkode: 0c4b4...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men med 'lav' sedkvallitet kan man jo enten tenke at annenhver dag er best, slik at han får tid til å produsere, eller at du bør 'tømme' han flest mulig ganger slik at noen av svømmerne hans leverer.

Anonymkode: 22000...fc8

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen ekspert, men med 'lav' sedkvallitet kan man jo enten tenke at annenhver dag er best, slik at han får tid til å produsere, eller at du bør 'tømme' han flest mulig ganger slik at noen av svømmerne hans leverer.

Anonymkode: 22000...fc8

Takk for svar. Som sagt fikk mannen min beskjed om at prøven var normal, men jeg tenker siden han har litt lavere antall sædseller at vi kanskje burde spare opp min en dag, men det er enklere sagt enn gjort til å få fungere siden vi stort sett har lyst hver dag😜 Ellers har jeg lest at det spiller ingen rolle. Bedre med kvalitet enn kvantitet og noen sædceller er det nok hver gang uansett. Jeg er bare redd for at vi ikke treffer EL ved å ha sex annen hver dag om sellene ikke lever mer enn maks 1 dag. 

Skrevet

Jeg er ofte ekstra gira rundt eggløsning, så det kan bli mye. To-tre ganger dagen stort sett, minst én hvertfall. Bryr meg ikke så veldig om hva som er anbefalt før jeg eventuelt "må" bry meg!

Skrevet
4 timer siden, tweet skrev:

Jeg er ofte ekstra gira rundt eggløsning, så det kan bli mye. To-tre ganger dagen stort sett, minst én hvertfall. Bryr meg ikke så veldig om hva som er anbefalt før jeg eventuelt "må" bry meg!

Jeg er stort sett alltid klar for samboeren min, men siden prøvingen har tatt tid tenkte vi at vi kanskje burde ha litt mindre sex i forkant av eggløsningdagene eventuelt annen hver dag. Har lest at noen har hatt hell med å spare opp noen dager i forkant av eggløsningen for å så ha sex rundt de mest fruktbare dagene, mens andre sverger til annen hver dag og noen hver dag eller flere ganger til dagen☺️ Heldigvis er mannen veldig klar for å bli pappa og har høy sexlyst til vanlig og minst like mye nå som vi prøver. Jeg prøver å unngå å snakke om prøvingen, men innimellom tar han inntiativ til den praten selv. Han spørte faktisk i går om hvordan vi skulle gjøre det denne gangen☺️ Det skal sies at dette er siste syklus vi er sammen rundt EL i år😐

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...