Gjest Bergtekjen Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Tusen takk! Eg blir så glad når eg ser nokon takkar, både meg sjølv og andre, når dei får hjelp. Eg har ved flere tilfeller, både her og på andre fora, skrevet lange, gjennomtenkte innlegg, berre for å hjelpe nokon. Og når eg då får respons i form av ein takk blir eg veldig glad. Det høyres kanskje litt overdrevent ut, men det er så godt at ikkje hjelpa mi blir tatt for gitt. Her er blomar til alle som huskar å takke for hjelpen!
Gjest Margit Spat Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg er også blant de som kan legge en del jobb i enkelte svar jeg gir her inne. Jeg blir SÅ glad når noen takker for svar, og derfor prøver jeg å være flink til å takke når jeg selv får god hjelp, også. Det skulle jo egentlig bare mangle. Godt å se det er flere som tenker på samme måte! (Du besvarte jo et spørsmål jeg hadde på en aldeles utmerket måte for kun kort tid siden )
Gjest Emera Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg er helt enig i dette. Det er flott å se når folk takker for hjelp. Og ber om unnskyldning når vi har tatt feil, har misforstått eller vært litt vel brutal. Når brukerne er generelt høflige i sin fremferd på forumet, rett og slett.
Gjest Bergtekjen Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 5 timer siden, Margit Spat skrev: Jeg er også blant de som kan legge en del jobb i enkelte svar jeg gir her inne. Jeg blir SÅ glad når noen takker for svar, og derfor prøver jeg å være flink til å takke når jeg selv får god hjelp, også. Det skulle jo egentlig bare mangle. Godt å se det er flere som tenker på samme måte! (Du besvarte jo et spørsmål jeg hadde på en aldeles utmerket måte for kun kort tid siden ) Det var faktisk din takk som inspirerte denne tråden. 1 time siden, Emera skrev: Jeg er helt enig i dette. Det er flott å se når folk takker for hjelp. Og ber om unnskyldning når vi har tatt feil, har misforstått eller vært litt vel brutal. Når brukerne er generelt høflige i sin fremferd på forumet, rett og slett. Ja, det er utruleg hyggeleg. Og då gløymer eg alle dei frekke og uhyggelege brukarane som finnes rundt omkring ein liten stund.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 8 timer siden, Bergtekjen skrev: Tusen takk! Eg blir så glad når eg ser nokon takkar, både meg sjølv og andre, når dei får hjelp. Eg har ved flere tilfeller, både her og på andre fora, skrevet lange, gjennomtenkte innlegg, berre for å hjelpe nokon. Og når eg då får respons i form av ein takk blir eg veldig glad. Det høyres kanskje litt overdrevent ut, men det er så godt at ikkje hjelpa mi blir tatt for gitt. Her er blomar til alle som huskar å takke for hjelpen! Jo takk. Jeg bare digger dialekten din. Anonymkode: cc4f0...a1c
Gjest Bergtekjen Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo takk. Jeg bare digger dialekten din. Anonymkode: cc4f0...a1c Dette skal vere nynorsk, ikkje dialekt Men det kan hende eg har nokre feil som kjem frå dialektar mi.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 8 timer siden, Bergtekjen skrev: Tusen takk! Eg blir så glad når eg ser nokon takkar, både meg sjølv og andre, når dei får hjelp. Eg har ved flere tilfeller, både her og på andre fora, skrevet lange, gjennomtenkte innlegg, berre for å hjelpe nokon. Og når eg då får respons i form av ein takk blir eg veldig glad. Det høyres kanskje litt overdrevent ut, men det er så godt at ikkje hjelpa mi blir tatt for gitt. Her er blomar til alle som huskar å takke for hjelpen! For mange år siden overhørte jeg to bestemødre på bussen. De pratet om sine barnebarn. Den ene sa til den andre at hun alltid hadde lært sine barn og nå sine barnebarn å takke. Den andre satt bare å hørte halveis etter og svarte ha og ja. Det koster ingenting å takke men det gir den du takker ufattelig mye, sa den første, ja, det har du rett i sa den andre. Denne samtalen har jeg aldri glemt. Jeg vet selv at å få ett takk uansett hva du gir eller ikke gir så gjør det godt, innvendig. Derfor prøver jeg å takke der jeg kan ogå på nett. Vi er raske med å kritisere andre, nesten uansett hva, hvorfor ikke være enda flinkere til å gi positiv tilbakemelding? Anonymkode: 64ce5...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå